Neosus Postat 5 mars 2020 Postat 5 mars 2020 Antirundan igen! Den är ju varenda gång när det är det! 😳
Dark Of Light Postat 5 mars 2020 Postat 5 mars 2020 30 minuter sedan, Fidden said: 42 nya svenska coronafall idag. Nästan en dubbling. På lite längre sikt så kan man ju se detta som någon slags självsanering. Just like the nature intended.
Fidden Postat 5 mars 2020 Postat 5 mars 2020 10 minuter sedan, Dark Of Light said: På lite längre sikt så kan man ju se detta som någon slags självsanering. Just like the nature intended. Absolut, och växthusgasutsläppen har minskat. Perverst nog sitter jag och halvt hejar på viruset.
slejnard Postat 5 mars 2020 Postat 5 mars 2020 23 minuter sedan, Dark Of Light said: På lite längre sikt så kan man ju se detta som någon slags självsanering. Just like the nature intended. Japp!
Dark Of Light Postat 5 mars 2020 Postat 5 mars 2020 22 minuter sedan, Fidden said: Absolut, och växthusgasutsläppen har minskat. Perverst nog sitter jag och halvt hejar på viruset. Ja men så är det. Du har väl märkt att gängskjutningarna har minskat också. Detta vållade mig mycket huvudvärk men sedan så kom ljuset. Kanske ska man ta i trä efter man skrivit sådär. Rätt som det är blir man drabbad själv 😄😮 Kanske borde man satsa pengar på det där? Vad är oddsen?
slejnard Postat 5 mars 2020 Postat 5 mars 2020 Känns som att låten till P4 nästa kommer bli en smärre hit! På svenska dessutom. Tyvärr kan jag inte låta er lyssna än 🙁 De som fått tjuvlyssna gillar, tom sambon! 😄
Dark Of Light Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 Svårt att bestämma sig väder idag. Men det blir thaikäk imorgon, det är bestämt. D e d d e, d e d!
Dark Of Light Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 Det var ju ändå för jeffla ironiskt att just unge Hr Åkesson skulle bli deporterad...
Dark Of Light Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 Näh... Nu får vi faen ta och lugna ner oss med inläggen här, en hinner ju inte med! 😠
Neosus Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 Jag har handlat kaffe och semlor! Kan det bli bättre? Näe tror inte det...
Dark Of Light Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 4 minuter sedan, Neosus said: Jag har handlat kaffe och semlor! Kan det bli bättre? Näe tror inte det... Att dricka kaffet och äta semlorna?
slejnard Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 7 minuter sedan, Neosus said: Jag har handlat kaffe och semlor! Kan det bli bättre? Näe tror inte det... Gudsjarbes va gott!
Fidden Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 4 timmar sedan, Dark Of Light said: Det var ju ändå för jeffla ironiskt att just unge Hr Åkesson skulle bli deporterad... Och nu visar det sig att SD hittade på det för att få rubriker. Han fick svara på några frågor vid passkontrollen. Fy fan vad jag hatar det där packet. Hoppas han fick corona och dör en långsam plågsam död.
Pico Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 23 timmar sedan, Fidden said: Absolut, och växthusgasutsläppen har minskat. Perverst nog sitter jag och halvt hejar på viruset. It would be a good thing to bring that [ebola] here, you know? Just to kind of thin out the traffic a little bit. Right? Why don't they ever just let it burn through one time? Why do we always got to, like, jump on it?
Pico Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 Du och Bill Burr, Fidden... du och Bill Burr. Fan, tror han är lite mer av en gränd-filosof dock...
Dark Of Light Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 Mhm, Bill Burr och Lee Evans (fast han har ju gått i pension) är mina absoluta favorit komiker. Den ena för diskbänks realistiskta aggrofilosofi betraktelser. Helt lysande.... Den andra mer plastisk, mer gammaldags lyteskomisk men med liknande udd. Sådana där görs knappt längre, bara en massa sneknullade exemplar...
Recommended Posts