Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
30 minuter sedan, Fidden said:

42 nya svenska coronafall idag. Nästan en dubbling. 

På lite längre sikt så kan man ju se detta som någon slags självsanering. Just like the nature intended.

Postat
10 minuter sedan, Dark Of Light said:

På lite längre sikt så kan man ju se detta som någon slags självsanering. Just like the nature intended.

Absolut, och växthusgasutsläppen har minskat. Perverst nog sitter jag och halvt hejar på viruset. 

Postat
22 minuter sedan, Fidden said:

Absolut, och växthusgasutsläppen har minskat. Perverst nog sitter jag och halvt hejar på viruset. 

Ja men så är det. Du har väl märkt att gängskjutningarna har minskat också. Detta vållade mig mycket huvudvärk men sedan så kom ljuset. Kanske ska man ta i trä efter man skrivit sådär. Rätt som det är blir man drabbad själv 😄😮

Kanske borde man satsa pengar på det där? Vad är oddsen?

Postat
4 minuter sedan, Neosus said:

Jag har handlat kaffe och semlor!  Kan det bli bättre?

Näe tror inte det... 

Att dricka kaffet och äta semlorna?

Postat
4 timmar sedan, Dark Of Light said:

Det var ju ändå för jeffla ironiskt att just unge Hr Åkesson skulle bli deporterad...

Och nu visar det sig att SD hittade på det för att få rubriker. 

Han fick svara på några frågor vid passkontrollen. 

Fy fan vad jag hatar det där packet. Hoppas han fick corona och dör en långsam plågsam död. 

Postat
23 timmar sedan, Fidden said:

It would be a good thing to bring that [ebola] here, you know?
Just to kind of thin out the traffic a little bit. Right?
Why don't they  ever just let it burn through one time?
Why do we always got to, like, jump on it?

Postat

Mhm, Bill Burr och Lee Evans (fast han har ju gått i pension) är mina absoluta favorit komiker. Den ena för diskbänks realistiskta aggrofilosofi betraktelser. Helt lysande.... Den andra mer plastisk, mer gammaldags lyteskomisk men med liknande udd. Sådana där görs knappt längre, bara en massa sneknullade exemplar...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.