Björn Olsberg Postat 3 mars 2020 Postat 3 mars 2020 7 timmar sedan, Dark Of Light said: Vi har uppdaterat vår integritetspolicy. Ta en stund att läsa igenom den och godkänn den längst ner när du är klar. För godkännande var god tryck på knappen nedan. 😂 Önskar att vi kunde lägga in den knappen istället, haha.
Dark Of Light Postat 3 mars 2020 Postat 3 mars 2020 1 timme sedan, Björn Olsberg said: 😂 Önskar att vi kunde lägga in den knappen istället, haha. ☺️ Ja, den är full med stil och finess!
slejnard Postat 3 mars 2020 Postat 3 mars 2020 3 timmar sedan, Naymari said: Då var det slut på detta besöket av mina vänner från Asien. 8 låtar blev det totalt på 5 arbetsdagar. Ändå Verkligen bra jobbat nay! 👍😊☕️
CHAE Postat 3 mars 2020 Trådstartare Postat 3 mars 2020 4 timmar sedan, Dark Of Light said: ☺️ Ja, den är full med stil och finess! Till skillnad från dig, ja?😉 @Naymari Det går fan bra för dig nu🥰
Fidden Postat 4 mars 2020 Postat 4 mars 2020 Senast jag var full med stil och finess var nog julfesten 2012. Iallafall i början. Sen var jag bara full. Svår balansgång det där.
Dark Of Light Postat 4 mars 2020 Postat 4 mars 2020 8 timmar sedan, CHAE said: Till skillnad från dig, ja?😉 @Naymari Det går fan bra för dig nu🥰 1 timme sedan, Fidden said: Senast jag var full med stil och finess var nog julfesten 2012. Iallafall i början. Sen var jag bara full. Svår balansgång det där. Som att balansera på ett rakblad. Å andra sidan så är stil och finess en högst subjektiv bedömning. Den enes stil, den andres fylla. Kpd?
Gäst Postat 4 mars 2020 Postat 4 mars 2020 Topplistan på Spotify är skräp. Bäst musik hittar på Viral topplistan.............
Dark Of Light Postat 4 mars 2020 Postat 4 mars 2020 1 timme sedan, Naymari said: KPD JA! 1 timme sedan, ewroL said: Topplistan på Spotify är skräp. Bäst musik hittar på Viral topplistan............. Dhet är mukket wårth att uurucka sej på wenskah.
Naymari Postat 4 mars 2020 Postat 4 mars 2020 58 minutes ago, Dark Of Light said: Så sinnessjukt bra introlåt
Dark Of Light Postat 4 mars 2020 Postat 4 mars 2020 Ja, minnen från min absoluta yngeldom. Just Kalles Klätterträd såg jag nog varenda avsnitt av. Ja, djävlar...
Recommended Posts