slejnard Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 25 minuter sedan, Dark Of Light said: Vacker bild! Låter som en titel på din nästa svenska låt!? Tack! Ja det var en bra idé! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Måste nu köpa ny bil om jag ska få köra på Hornsgatan i Stockholm. Vilken tur att jag aldrig är på Södermalm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Beställt snus 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Gott va 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Ska till Piteå och se sambons barnbarn försöka ta en plats till tvpucken. Han är top 40 nu och sen ska de bli 20 pers till slut. Spännande 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 januari 2020 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2020 3 timmar sedan, Dark Of Light said: Vacker bild! Låter som en titel på din nästa svenska låt!? Är det inte bättre att han döper den till ”Fångade dagens gryning” i stället för ”Vacker bild”?😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 1 minut sedan, CHAE said: Är det inte bättre att han döper den till ”Fångade dagens gryning” i stället för ”Vacker bild”?😑 Ja... jo... hrm.... den åkte jag på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 2 timmar sedan, Naymari said: Måste nu köpa ny bil om jag ska få köra på Hornsgatan i Stockholm. Vilken tur att jag aldrig är på Södermalm. Nuuuuu får du förklara lite. Är det någon slags miljöbils hets p g? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Måste ju va d! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 17 minuter sedan, slejnard said: Ska till Piteå och se sambons barnbarn försöka ta en plats till tvpucken. Han är top 40 nu och sen ska de bli 20 pers till slut. Spännande 😊 Nu ska v se. Han är alltså 40... år eller stycken? Och de 40 ska bli 20 andra personer senare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Men å! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Fick ptn fast dol bevakade... nu piteå laters! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 😳 Å!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Just nu, slejnard said: Fick ptn fast dol bevakade... nu piteå laters! 😄 "Bevakade". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 19 minuter sedan, CHAE said: Är det inte bättre att han döper den till ”Fångade dagens gryning” i stället för ”Vacker bild”?😑 Näe de e de INTE!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Kaffe! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 januari 2020 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2020 (redigerat) 28 minuter sedan, Dark Of Light said: Ja... jo... hrm.... den åkte jag på. Yep’r, you kinda walked into that one. Good job. 9 minuter sedan, Neosus said: Näe de e de INTE!! 😠 🙂 Redigerat 11 januari 2020 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Mer kaffe... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 (redigerat) 2 hours ago, Dark Of Light said: Nuuuuu får du förklara lite. Är det någon slags miljöbils hets p g? https://trafik.stockholm/trafiksakerhet-trafikregler/miljozoner/miljozon-hornsgatan/ Man måste uppfylla kravet på Euro 5 för att få färdas på Hornsgatan nu. Vår bil räknas till Euro 2. Visserligen fick jag inte köra där innan heller pga. förbud mot dubbdäck. Om fem år får jag köra där igen, för då är bilen en veteranare. Tror dock inte den håller så länge till. 😅 Redigerat 11 januari 2020 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Tur man inte behöver tänka på det här uppe i norr. Det hade vart en katastrof annars... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 1 timme sedan, Naymari said: https://trafik.stockholm/trafiksakerhet-trafikregler/miljozoner/miljozon-hornsgatan/ Man måste uppfylla kravet på Euro 5 för att få färdas på Hornsgatan nu. Vår bil räknas till Euro 2. Visserligen fick jag inte köra där innan heller pga. förbud mot dubbdäck. Om fem år får jag köra där igen, för då är bilen en veteranare. Tror dock inte den håller så länge till. 😅 Ajahah. Ja, det kallas väl för utveckling det där också. Det är så här vi räddar världen alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Jag har köpt OST!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 Vagott! 😮 Bra hockey mellan lag blå och lag vit. Han skötte sig bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 17 minuter sedan, Neosus said: Jag har köpt OST!! Vilken sort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 6 minuter sedan, slejnard said: Vagott! 😮 Bra hockey mellan lag blå och lag vit. Han skötte sig bra Blev han 20? Är han fortfarande 40? Handlar det hela egentligen om celldelning? I så fall har han suttit inne? Frågor... frågor.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 😄 vet inte när gallring är 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2020 Dela Postat 11 januari 2020 20 minuter sedan, Dark Of Light said: Vilken sort? Rund! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts