Dark Of Light Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 DET DÄR KALLAR JAG PT MED BRA MANUS TILL!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 Ja... rent av episkt 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 Ja absolut mycket bättre än det förra. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 Bästa hittills! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 Ska man ta och veva igång CUbajset eller? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 17 minuter sedan, Neosus said: Ska man ta och veva igång CUbajset eller? 😕 Det tycker jag. Vagott å kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 46 minuter sedan, Neosus said: Ska man ta och veva igång CUbajset eller? 😕 Nån låt på g? Vart sugen å dra igång reaper för att nån gång i år få klart låten jag påbörjade förra året! Svååååååååår! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 5 timmar sedan, slejnard said: 😑 Det går inte att polera en bajskorv! Du måste sjunga om bra och rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 Jag provade nåt tuning verktyg men får det inte att funka. Hur använder man det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 Påt igen imorn 🙂 Sambon tycker att jag ska ”slänga” låten med tanke på tiden jag lagt ner men känns som att den kan bli riktigt bra om jag får fram det jag vill med den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 12 minutes ago, slejnard said: Jag provade nåt tuning verktyg men får det inte att funka. Hur använder man det? Vilket? oftast så trycker man in tonarten och jobbar därifrån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 10 minuter sedan, Naymari said: Vilket? oftast så trycker man in tonarten och jobbar därifrån Jag har Waves tune lt. Kanske finns nåt bra på tuben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 2 minutes ago, slejnard said: Jag har Waves tune lt. Kanske finns nåt bra på tuben Den är onödigt svårjobbad. Men likt melodyne måste man spela igenom det man vill korrigera med pluggen öppen. Sen får man redigera mot för not i den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 7 minuter sedan, Naymari said: Den är onödigt svårjobbad. Men likt melodyne måste man spela igenom det man vill korrigera med pluggen öppen. Sen får man redigera mot för not i den Kollade lite nu. Har även köpt nectar Elements på blackfriday i nån Bundle från isotopen. Är den enklare? Förstår nu att man måste göra ett spår rewire i Waves Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 Om man ska ha Waves pluggen alltså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 Får testa detta mer imorgon. Aldrig hållit på med pitchcorrection förr. Fast först ska jag sjunga den så bra som möjligt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 De e int lätt int. De vart inga hits för mig ikväll men det kan bli varma mackor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 Lika gott de å 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 I Cakewalk brukade jag använda Melodyne för att quantizera gitarrslingor bl.a. Var rätt så smidigt i Cakewalk. Har inte testat så mycket med Cubase med deras motsvarighet men... Är man en svajig gitarrist med en arm, så är man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 ...men funderar på att köpa en gitarr med en svajarm.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 Brorsan hade det då bra Där nere i brisbane när jag pratade med honom. Bränderna har inte direkt drabbat städerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 Undras om man kan autotuna regn dit ner 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 januari 2020 Dela Postat 7 januari 2020 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 januari 2020 Dela Postat 8 januari 2020 9 hours ago, slejnard said: Kollade lite nu. Har även köpt nectar Elements på blackfriday i nån Bundle från isotopen. Är den enklare? Förstår nu att man måste göra ett spår rewire i Waves Aldrig använd nectar. Men prova! själv kör jag med melodyne och Auto-Tune Pro. Bra grejs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 januari 2020 Dela Postat 8 januari 2020 Tack ska testa. Nu KPD!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 januari 2020 Dela Postat 8 januari 2020 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 januari 2020 Dela Postat 8 januari 2020 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 januari 2020 Dela Postat 8 januari 2020 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts