slejnard Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Härligt nay! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 36 minuter sedan, slejnard said: Blir fara på kalas idag. Kaffe å tårta troligast Låter skrämmande 😲 Ska inte den här tråden för 2020 ligga överst i högen bland de andra? Ja man undrar ju vad moderatorerna prioriterar egentligen. Fast CHAE kanske är ute och handlar PT presenter till oss? En smartklocka och ammo önskas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Jåh! Nita tråden! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Ja! Nita Strauss tråden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2020 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2020 1 timme sedan, Dark Of Light said: Låter skrämmande 😲 Ska inte den här tråden för 2020 ligga överst i högen bland de andra? Ja man undrar ju vad moderatorerna prioriterar egentligen. Fast CHAE kanske är ute och handlar PT presenter till oss? En smartklocka och ammo önskas! Jag minns att det var samma sak förra året; tippar att det har med postningar att göra😑 Du får vare sig en smart klocka eller ammo. Däremot kan du få ett norsk digitalur med påmålade siffror och en 5,56 tomhylsa😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2020 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2020 Just nu, CHAE said: Jag minns att det var samma sak förra året; tippar att det har med postningar att göra😑 [...] Jag hade fel🙂 Nu är Längstah nålad. (@Slejnard Termen ”nitad” är såååå 2019) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2020 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2020 Är det verkligen att, som vuxen man, bli KIDnappad. ”Kidnapping” är ju när någon rövar bort ett barn. MAN-napping är väl bättre att säga. ”Man-napping”... Nu blir snart Grahn och Slej sömniga😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2020 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2020 Nu har jag läst en artikel om R-1 Rheintochter. That is all😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 1 timme sedan, CHAE said: Jag hade fel🙂 Nu är Längstah nålad. (@Slejnard Termen ”nitad” är såååå 2019) Du kan va 2019! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 57 minuter sedan, CHAE said: Är det verkligen att, som vuxen man, bli KIDnappad. ”Kidnapping” är ju när någon rövar bort ett barn. MAN-napping är väl bättre att säga. ”Man-napping”... Nu blir snart Grahn och Slej sömniga😆 Tänkte inte på det men så måste det ju vara 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 zZZzzz........ 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Zzzz 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 2020 började rätt hyfsat med att man inte är singel längre. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Eller ja, vi har dejtat någon månad om man ska vara petig. Men det låter inte lika bra. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Grattis till det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2020 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2020 MICKEH!!!!!!🥰😮 Tja!!! Hur är det med dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Det är bra. 😄 Får alltid en chock när jag ska lägga till en smileys och ser sida upp och sida ner med den fulaste samling filurer (eller smilfinkar) man kan tänka sig. 😱 Läget härrå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2020 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2020 6 minuter sedan, Micke H said: Det är bra. 😄 Får alltid en chock när jag ska lägga till en smileys och ser sida upp och sida ner med den fulaste samling filurer (eller smilfinkar) man kan tänka sig. 😱 Läget härrå? Ja, de är för jävla vidriga😠 Jag kör givetvis genomgående de gamla smilfinkarna. Det är lugnt här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 3 timmar sedan, CHAE said: Jag hade fel🙂 Nu är Längstah nålad. (@Slejnard Termen ”nitad” är såååå 2019) Det är klart du hade, det betyder att du får behålla uret och hylsan också. En R-1 Rheintochter vill man ju ha i hallen... Hur många PTs går det på en sån!? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Hellre en Rheintochter i hallen än en Balle i R.... nej vänta nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Micke H! 😮 hejhej å grattis! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Visst 20 plus i nordmorrge! Här har vi 7,5 å svinhalt. Ovanligt varmt.. brukar vara neråt -30 den här årstiden annars vissa perioder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2020 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2020 54 minuter sedan, Dark Of Light said: Det är klart du hade, det betyder att du får behålla uret och hylsan också. En R-1 Rheintochter vill man ju ha i hallen... Hur många PTs går det på en sån!? 😳 Win!😮 Oklart men rykten gör gällande att man ska fixa hela åtta (8!) päta:s på raken. Rykten som sagt... 50 minuter sedan, Neosus said: Hellre en Rheintochter i hallen än en Balle i R.... nej vänta nu? Vila vidare nu, Grahn☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 ☺️ Undrar om utomstående finner denna tråd bisarr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Japp säkert. cool avatar dol! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 januari 2020 Dela Postat 2 januari 2020 Nej... Givetvis inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts