Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
36 minuter sedan, slejnard said:

Blir fara på kalas idag. Kaffe å tårta troligast 

Låter skrämmande 😲

Ska inte den här tråden för 2020 ligga överst i högen bland de andra? Ja man undrar ju vad moderatorerna prioriterar egentligen. Fast CHAE kanske är ute och handlar PT presenter till oss?:rolleyes: 

En smartklocka och ammo önskas!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, Dark Of Light said:

Låter skrämmande 😲

Ska inte den här tråden för 2020 ligga överst i högen bland de andra? Ja man undrar ju vad moderatorerna prioriterar egentligen. Fast CHAE kanske är ute och handlar PT presenter till oss?:rolleyes: 

En smartklocka och ammo önskas!

Jag minns att det var samma sak förra året; tippar att det har med postningar att göra😑

Du får vare sig en smart klocka eller ammo. Däremot kan du få ett norsk digitalur med påmålade siffror och en 5,56 tomhylsa😛

Dela på andra sajter

• CHAE pinned this inlägg
Just nu, CHAE said:

Jag minns att det var samma sak förra året; tippar att det har med postningar att göra😑

[...]

Jag hade fel🙂

Nu är Längstah nålad. (@Slejnard Termen ”nitad” är såååå 2019:rolleyes:)

Dela på andra sajter

Är det verkligen att, som vuxen man, bli KIDnappad. ”Kidnapping” är ju när någon rövar bort ett barn. MAN-napping är väl bättre att säga. ”Man-napping”... Nu blir snart Grahn och Slej sömniga😆

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, Micke H said:

Det är bra. 😄 Får alltid en chock när jag ska lägga till en smileys och ser sida upp och sida ner med den fulaste samling filurer (eller smilfinkar) man kan tänka sig. 😱

Läget härrå?

Ja, de är för jävla vidriga😠 Jag kör givetvis genomgående de gamla smilfinkarna.

Det är lugnt här.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, CHAE said:

Jag hade fel🙂

Nu är Längstah nålad. (@Slejnard Termen ”nitad” är såååå 2019:rolleyes:)

Det är klart du hade, det betyder att du får behålla uret och hylsan också. En R-1 Rheintochter vill man ju ha i hallen...

Hur många PTs går det på en sån!? 😳

Dela på andra sajter

54 minuter sedan, Dark Of Light said:

Det är klart du hade, det betyder att du får behålla uret och hylsan också. En R-1 Rheintochter vill man ju ha i hallen...

Hur många PTs går det på en sån!? 😳

Win!😮

Oklart men rykten gör gällande att man ska fixa hela åtta (8!) päta:s på raken. Rykten som sagt...

50 minuter sedan, Neosus said:

Hellre en Rheintochter i hallen än en Balle i R.... nej vänta nu? 03-03.gif

Vila vidare nu, Grahn☺️

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.