Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har de senaste dagarna rattat teknik och delvis producerat ett program som sänds i P4-riks imorgon torsdag. Så jag tänkte vara lite självisk och tipsa om det då det faktiskt handlar om just musik.

Programmet heter "Vill ni se en diva?" och handlar om både kvinnliga och manliga divor inom musik, film och teater. Programledare är Jens Ganman och Pia Johansson.

Programmet sänds i P4 mellan 10:00 och 12:00. Det verkar även som att det kommer gå lyssna via webben framöver.

Nåja, nån kanske tycker att det är intressant:

http://www.sr.se/cgi-bin/p4/programsidor/i...?ProgramID=2197

/Majken

Annons
Postat

Är Nalle Knutsson med? Det borde han vara! Jag har förslag på folk från detta forum som borde vara med: Ishias, Pluffo, ja, det finns kanske fler?!

Tack för tipset, Majken!

Postat

Haha, nej Nalle är tyvärr inte med. Tror faktiskt inte ens att han nämns, däremot är Yngwie med 😉

/Majken

Postat
Haha, nej Nalle är tyvärr inte med. Tror faktiskt inte ens att han nämns, däremot är Yngwie med 😉

/Majken

Yngwie, lysande! hur glömde jag honom?! Nu måste jag bara lyssna! Hoppas att vi får höra hans "You´ve released de föcking fjuuri, män!"!!!!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.