Jon Rinneby Postat 30 december 2019 Trådstartare Postat 30 december 2019 (redigerat) On 2019-12-27 at 23:10, Orkide said: Jag anmäler mej. Absolut, deadline är i morgon 31 december innan tolvslaget. Redigerat 30 december 2019 av Jon Rinneby
Jon Rinneby Postat 30 december 2019 Trådstartare Postat 30 december 2019 (redigerat) On 2019-12-28 at 21:20, ANDSOWHY said: Jag anmäler mig. Bidrag från -ANDSOWHY- Absolut, deadline är i morgon 31 december innan tolvslaget. Redigerat 30 december 2019 av Jon Rinneby
Jon Rinneby Postat 30 december 2019 Trådstartare Postat 30 december 2019 (redigerat) God vänner. 31 december närmar sig med stormsteg. Tänk på att bidrag som skickas in efter tolvslaget i morgon inte kommer att godkännas. Hårt men sant 🙂 Fråga: Vem har skickat in bidraget "Väntar på advent"? Skriv ett PM till mig. Mvh Jon Redigerat 30 december 2019 av Jon Rinneby
freddegust Postat 31 december 2019 Postat 31 december 2019 Nu sitter mixen (musiken) åtminstone. BARA sången kvar 😅 1
Jon Rinneby Postat 31 december 2019 Trådstartare Postat 31 december 2019 19 timmar sedan, Eikka said: Hej! Jag anmäler mig till julllåtsfestivalen. Du är välkommen. Deadline är idag, innan tolvslaget. /Jon
freddegust Postat 31 december 2019 Postat 31 december 2019 Inskickat bidrag med 40 min kvar till deadline. Precis som det ska vara 🙉 1
Jon Rinneby Postat 5 januari 2020 Trådstartare Postat 5 januari 2020 Påminner om röstningen som hittas här: Mvh Jon
-k9- Postat 5 januari 2020 Postat 5 januari 2020 (redigerat) EDIT/ Feberinlägg. Redigerat 5 januari 2020 av -k9-
Peter KI (oregistrerad) Postat 9 januari 2020 Postat 9 januari 2020 Jo lite knepigt kan det vara! Men vi kör!
ONSatan Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Blev det oavgjort? (tiden har gått ut och det ser så ut i röstningstråden, går dock inte att kommentera där). I vilket fall, grattis till vinnarna och övriga som kom högt upp (och till er som är nöjda med er låt)!
oioioi Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Varför får man inte kommentera i röstningstråden? Då det är punkfestival brukar röstningstrådarna vara givande för alla inblandade. 1
Jon Rinneby Postat 13 januari 2020 Trådstartare Postat 13 januari 2020 (redigerat) 5 minuter sedan, oioioi said: Varför får man inte kommentera i röstningstråden? Då det är punkfestival brukar röstningstrådarna vara givande för alla inblandade. Det var ett gemensamt beslut från oss som arrangerade festivalen. Vi ska överväga kommenterer i kommande festivaler. Det blir åtminstone en till i vår. Mvh Jon Redigerat 13 januari 2020 av Jon Rinneby
Jon Rinneby Postat 13 januari 2020 Trådstartare Postat 13 januari 2020 Studiofestival #46 är avgjord och vinnarna är korade. Mvh Jon
slejnard Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 14 minuter sedan, mixamannen said: Jihooo! Tvåa! 😆 Grattis! 🥳 och grattis till vinnaren! Jag kom bland bottenskrapet med hela en röst. Kul att vara med ändå. Utmaning att försöka sig på en julsång 🙂 1
WolfP3 Postat 14 januari 2020 Postat 14 januari 2020 Kul att vinna med min första ”färdiga” låt som handlar om en familjefar som är avundsjuk på tomten som får se all julglädje medan han köper tidningen. Men han får sin revansch som tomtemors leksak😂 Massor av bra och lyssningsvärda låtar i festivalen! Grattis till oss alla som fick åtminstone en låt färdigställd! 1
oioioi Postat 14 januari 2020 Postat 14 januari 2020 (redigerat) Grattis Wolfp3 och Mixamannen, och även till anonyme tredjepristagaren! Jag som innerligt hatar jullåtar lyssnade ändå igenom samtliga bidrag ett par vändor. Flera av låtarna var betydligt bättre än det som spelades på radion hela december. Redigerat 14 januari 2020 av oioioi 1
ONSatan Postat 14 januari 2020 Postat 14 januari 2020 (redigerat) 11 hours ago, slejnard said: Grattis! 🥳 och grattis till vinnaren! Jag kom bland bottenskrapet med hela en röst. Kul att vara med ändå. Utmaning att försöka sig på en julsång 🙂 Grattis till vinnarna OCH till Slejnard, välkommen till bottenskrapet 😉 Redigerat 14 januari 2020 av ONSatan 1 1 1
oioioi Postat 14 januari 2020 Postat 14 januari 2020 Just now, ONSatan said: Grattis till vinnarna OCH till Slejnard, välkommen till bottenträsket 😉 Inte så illa att sällskap där. Flera av mina favoritbidrag fick väldigt få röster!
ANDSOWHY Postat 14 januari 2020 Postat 14 januari 2020 4 timmar sedan, oioioi said: Grattis Wolfp3 och Mixamannen, och även till anonyme tredjepristagaren! Jag som innerligt hatar jullåtar lyssnade ändå igenom samtliga bidrag ett par vändor. Flera av låtarna var betydligt bättre än det som spelades på radion hela december. Tack från mig också. Lyckades inte riktigt hänga med ettan och tvåan på slutet. Visste inte att låtarna skulle vara ”anonyma” men håller med om att fler bidrag förtjänade mer poäng. Mvh Andsowhy (Christmas Time)
Björn Olsberg Postat 14 januari 2020 Postat 14 januari 2020 Grymt jobbat, ni som skickade in och deltog i tävlingen! Riktigt skoj att höra bidragen. Det bidrog i alla fall till min julstämning 🎄 Tack också till Jon som har styrt upp det här! På allvar är det trådar och tävlingar som denna som bara får mig att älska den här sajten. Det här får vi arrangera igen, och samtidigt titta på hur vi kan göra det lite bättre och kanske mer rättvist. Håll utkik lite längre fram i vår! Grattis igen och ha en skön vecka, alla! 3
ANDSOWHY Postat 14 januari 2020 Postat 14 januari 2020 Eller någon slags kombination av jury, medlemsröster och antal lyssningar 🤔
moog Postat 14 januari 2020 Postat 14 januari 2020 (redigerat) Grattis alla vinnare och tack för tävlingen. Det var kul att vara med. Tack också till den person som röstade på min låt ”Den barriga granen”. Kändes gött att få en röst 😄. Var flera låtar som jag hade velat rösta på så det hade inte varit fel att kanske få rösta på de tre som man gillade bäst? Redigerat 14 januari 2020 av moog Felstavat
oioioi Postat 15 januari 2020 Postat 15 januari 2020 13 hours ago, moog said: Var flera låtar som jag hade velat rösta på så det hade inte varit fel att kanske få rösta på de tre som man gillade bäst? Exakt. Typ 3 poäng till favoriten, 2 till tvåan och 1 till trean.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.