Gäst Postat 4 december 2019 Postat 4 december 2019 Själv är jag en jävel på sockerkaka, vad är din specialité?
slejnard Postat 4 december 2019 Postat 4 december 2019 Gott! Brukar göra sockerkaka med kanel å äpple i. Svingott! Gärna med rivet apelsinskal å. Chokladbollsssmet är å en favvo!
Gäst Postat 4 december 2019 Postat 4 december 2019 Banan och Ingrid Marie funkar fint i en sockerkaka också, får testa apelsinskal, bra tips
Gäst Postat 5 december 2019 Postat 5 december 2019 Får testa det nån gång men blir det inte beskt eller är det bara det vita på insidan som ger beskan? Nästa bak blir nog direktsänt live. Antingen en repris på Den Godaste Sockerkakan som den heter i kokboken eller russinkakor. Eller va fan vi kanske skiter i vad vi kostar på oss och kör båda 😄. Vi får höra med producenten och kanalledningen
Neosus Postat 5 december 2019 Postat 5 december 2019 Julbaket mår bäst utan mig.. 😄 Äter hellre bullarna!
Gäst Postat 6 december 2019 Postat 6 december 2019 Du kan köpa mitt högexclusiva utbildningspaket bestående av svindyra kurser med guldkant annars. Jag bifogar ett kort utdrag ur min specialserie kaffebrö - 1. Ta fram grejena 2. Sätt på ugnen 4. Baka 5. Starta bilen å åk till Citygross 6. Gör aldrig om 1-4 7. Sätt på kaffet Full fart spar tid
Gäst Postat 7 december 2019 Postat 7 december 2019 (redigerat) Det blir 700 femti tusen tack hur var adressen? 😄 Redigerat 7 december 2019 av Gäst
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.