APP Postat 4 december 2019 Dela Postat 4 december 2019 Kom upp med en melodi i morse & kände för att bygga en låt efter melodin. Tacksam för feedback, vad som är bra/dåligt, vad jag bör tänka på etc. Försökte få in lite effekter så inte låten blir långtråkig, kommentera gärna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
APP Postat 4 december 2019 Trådstartare Dela Postat 4 december 2019 Ingen? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stesson Postat 6 december 2019 Dela Postat 6 december 2019 Bra beat, men övergången som kommer vid 1:20 borde nog komma tidigare. Introt är lite för långt och monotont. Lite mer variationer i låten behövs, men bra jobbat ändå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
APP Postat 6 december 2019 Trådstartare Dela Postat 6 december 2019 1 timme sedan, stesson said: Bra beat, men övergången som kommer vid 1:20 borde nog komma tidigare. Introt är lite för långt och monotont. Lite mer variationer i låten behövs, men bra jobbat ändå! Tack för din feedback, ska jobba vidare på låten 😛 Vad tycker du om melodin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stesson Postat 6 december 2019 Dela Postat 6 december 2019 Som sagt, det behövs lite mer variationer, även melodimässigt. Prova att variera ackorden och att lägga på alternativa melodier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martones Postat 6 december 2019 Dela Postat 6 december 2019 Jag håller med om att en statisk uppbyggnad av de här typerna av låtar gör mig att tappa intresset ganska snabbt. Det behöver hända något för att bibehålla fokus från min sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.