Hazywilliams Postat 11 november 2019 Postat 11 november 2019 Hallå! Jag har skapat musik nu i kanske 2 år och har nu tagit mod till mig att faktiskt släppa en egenskriven och egenproducerad låt! Jag skulle verkligen uppskatta lite feedback och vad som var bra och vad som var dåligt med denna! Låtens SoundCloud finns länkad här under! https://soundcloud.com/user-340494205/stay-if-just-for-a-while Tack på förhand!
91:an Postat 11 november 2019 Postat 11 november 2019 Gillar låten och sången men synten tycker jag dominerar och dränker framför allt sången. Behöver ackorden höras så markant? För mig låter det som ett harmonispår som av misstag råkat komma med i slutmixen.
Hazywilliams Postat 11 november 2019 Trådstartare Postat 11 november 2019 Tackar hjärtligt för responsen! Det uppskattas 🙂
luddeandersson Postat 11 november 2019 Postat 11 november 2019 Väldigt fin låt! Håller med 91:an, sången är för låg och muddig. Syntharna behöver sänkas/skäras mer i botten. Vissa basnoter försvinner lite ibland. Tycker om trumljudet.
Hazywilliams Postat 11 november 2019 Trådstartare Postat 11 november 2019 Kul att höra Ludde! Tack för responsen dessutom!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.