Pienny Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Med risk för att låta alltför optimistisk; det här forumet är hur mysigt som helst! Det finns så många trevliga, hjälpsamma, smarta och fantastiska människor här tycker jag. Jag kan verkligen inte hålla med om att det är dålig stämning. Inte det minsta ostämt faktiskt. Tänkte bara säga det! 😉
Björn Olsberg Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Lyfter på hatten och bugar å forumets vägnar för dessa ödmjuka ord! Välkommen hit, förresten.
Pluffo Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 (redigerat) Jag kan verkligen inte hålla med om att det är dålig stämning. Dra åt helvette!!!! 🙂 Redigerat 3 maj 2005 av Pluffo
wonderboy Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Pluffo är arg! Pluffo har fel version av operativsystem/PTLE och vägrar byta! Pluffo är egentligen jättesnäll! Pluffo måste bar få utlopp för aggressioner! Pluffo har sluggat ganska vilt här på forumet på sistone! Vi förlåter Pluffo! Pluffo är bra!
djonas Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Kan bara instämma (förrutom med Pluffo 😄) Faktum är att forum.studio.se är den sida jag besöker flest gånger per dag vilket ju är ett bra betyg. Här finns vädigt mkt bra information att inhämta och jag tycker att 99,9% av alla medlemmar är trevliga eller mkt trevliga. 😄 Mvh (😆) / djonas
illvaesen Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Absolut! Precis! Det tyckte jag också när jag kom hit.. 🙂 Som en knarkarkvart.. först är alla trevliga, sen blir allt skit.. men då är man ju beroende.. 😏 Äh.. här e la nice 🙂 /David
mornel Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Jag är relativt nykommen och måste säga att jag redan trivs!
Neko Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Har trivts här i evigheter. Denna trivsel har dock ibland fått gå ut över mina studier på ett lite negativt sätt... 😱
Bjorkman Postat 4 maj 2005 Postat 4 maj 2005 klart forumet är bra, fins inget bättre! 😆 Instämmer... 😎🙁
Itzhak Postat 4 maj 2005 Postat 4 maj 2005 ja forumet har verkligen fått sig ett lyft sen jag började hänga här regelbundet.
hackeman Postat 4 maj 2005 Postat 4 maj 2005 ja forumet har verkligen fått sig ett lyft sen jag började hänga här regelbundet. inte lätt att vara ödmjuk om man vet att man är bäst? 😉
wonderboy Postat 4 maj 2005 Postat 4 maj 2005 ja forumet har verkligen fått sig ett lyft sen jag började hänga här regelbundet. Och Din avatar har verkligen "fått sig ett lyft"!
Itzhak Postat 4 maj 2005 Postat 4 maj 2005 ja forumet har verkligen fått sig ett lyft sen jag började hänga här regelbundet. Och Din avatar har verkligen "fått sig ett lyft"! ja, det är trots allt vår, och då vill man ju göra sig fin...
Itzhak Postat 4 maj 2005 Postat 4 maj 2005 ja forumet har verkligen fått sig ett lyft sen jag började hänga här regelbundet. inte lätt att vara ödmjuk om man vet att man är bäst? 😉 det borde du veta, att jag (i min ödmjukhet) inte kan svara på... (puss)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.