Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Med risk för att låta alltför optimistisk; det här forumet är hur mysigt som helst! Det finns så många trevliga, hjälpsamma, smarta och fantastiska människor här tycker jag. Jag kan verkligen inte hålla med om att det är dålig stämning. Inte det minsta ostämt faktiskt.

Tänkte bara säga det! 😉

Annons
Postat (redigerat)
Jag kan verkligen inte hålla med om att det är dålig stämning.

Dra åt helvette!!!!

🙂

Redigerat av Pluffo
Postat

Pluffo är arg! Pluffo har fel version av operativsystem/PTLE och vägrar byta! Pluffo är egentligen jättesnäll! Pluffo måste bar få utlopp för aggressioner! Pluffo har sluggat ganska vilt här på forumet på sistone! Vi förlåter Pluffo! Pluffo är bra!

Postat

Kan bara instämma (förrutom med Pluffo 😄)

Faktum är att forum.studio.se är den sida jag besöker flest gånger per dag vilket ju är ett bra betyg.

Här finns vädigt mkt bra information att inhämta och jag tycker att 99,9% av alla medlemmar är trevliga eller mkt trevliga. 😄

Mvh (😆) / djonas

Postat

Absolut! Precis! Det tyckte jag också när jag kom hit.. 🙂

Som en knarkarkvart.. först är alla trevliga, sen blir allt skit.. men då är man ju beroende.. 😏

Äh.. här e la nice 🙂

/David

Postat

Jag är relativt nykommen och måste säga att jag redan trivs!

Postat

Har trivts här i evigheter. Denna trivsel har dock ibland fått gå ut över mina studier på ett lite negativt sätt... 😱

Postat
klart forumet är bra, fins inget bättre! 😆

Instämmer... 😎🙁

Postat
ja forumet har verkligen fått sig ett lyft sen jag började hänga här regelbundet.

inte lätt att vara ödmjuk om man vet att man är bäst? 😉

Postat
ja forumet har verkligen fått sig ett lyft sen jag började hänga här regelbundet.

Och Din avatar har verkligen "fått sig ett lyft"!

Postat

Och Din avatar har verkligen "fått sig ett lyft"!

ja, det är trots allt vår, och då vill man ju göra sig fin...

Postat

inte lätt att vara ödmjuk om man vet att man är bäst? 😉

det borde du veta, att jag (i min ödmjukhet) inte kan svara på...

(puss)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.