luddeandersson Postat 26 oktober 2019 Postat 26 oktober 2019 (redigerat) Tänkte det kunde vara intressant att starta en tråd där man delar med sig av nya fynd som man gjort; artister och band som är nya (eller relativt nya, de senaste fem åren eller så). Så oerhört mycket ny musik släpps, men förutom det som hajpas i media känns det som om mycket bra musik bara drunknar i massan. Här kommer 10 fynd som jag gjort under det senaste året. (Jag kommer bara använda Spotify, som jag antar att de flesta här inne har, annars får ni söka artisten/låten på Youtube. Några av låtarna finns dock inte på Youtube.) Everyone You Meet – The Clientele Naked – Sera Cahoone God's Favorite Customer – Father John Misty Light As a Fire – The Stray Birds Sweet as John Hurt – Hiss Golden Messenger Alone but Not Alone – Great Lake Swimmers Into the Sun – Mandolin Orange Rodeo – Futurebirds Just Outside Of Austin – Lukas Nelson and Promise of the Real Fallin' Rain – Karl Blau Redigerat 26 oktober 2019 av luddeandersson
HomerJSimpsson Postat 27 oktober 2019 Postat 27 oktober 2019 Den här är ju inte ny, men jag hittade den inte för nyligen. Som gjort för mig å passar i tiden : 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.