Jimi T Saint o Ouroboroz Postat 24 oktober 2019 Postat 24 oktober 2019 (redigerat) Hej! Jag är artist och låtskrivare och håller på med Hiphop. Just nu försöker jag utveckla en stil på beatsen med mer rock-influenser och jag är ute efter någon som är betydligt skarpare än mig på att mixa detta. Hör av dig till mig om det låter intressant! Mvh Jimi T Saint Redigerat 24 oktober 2019 av Jimi T Saint o Ouroboroz 1
HomerJSimpsson Postat 25 oktober 2019 Postat 25 oktober 2019 Du/Ni har fått nya fans. Mina döttrar och jag gillar : Den är angelägen, skön och välspelat.
martinwiden Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 (redigerat) Hej Jimi! Jag hjälper gärna till med mix. Ni har nice sound! Hör av dig via PM eller mail. Kontaktuppgifter finns på min hemsida 👇 Redigerat 13 januari 2020 av martinwiden
Fg troll Postat 28 januari 2020 Postat 28 januari 2020 Tja jag har precis blivit klar med ett beat för hiphop och kan få det gratis om du vill kan vi samarbeta
Nicolashilding (oregistrerad) Postat 6 april 2020 Postat 6 april 2020 Är villig för att sammarbeta! (Har producerat varierade stilar i 7 år) Hör gärna av er! Nicolas
dajerszz Postat 6 april 2020 Postat 6 april 2020 Jag skulle tycka det vore skoj att mixa. Har själv hållt på med musik i över 20år. Då framförallt rock. De senaste 10 åren har jag mixat och producerat. Hör av er vetja
Casper Bjerkehagen Postat 6 april 2020 Postat 6 april 2020 Hej! Gillar rock och kan mixa hiphop Du kan lyssna på grejer på min hemsida Caspermix.com Mvh Casper
Terror Postat 8 april 2020 Postat 8 april 2020 (redigerat) www.rustynotesproductions.com Redigerat 8 april 2020 av Terror
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.