GeorgieFree Postat 31 december 2011 Postat 31 december 2011 Skulle man kunna "Vända" på denna tråd så de nyste inlägen kommer först...de från 2004 som detbörjar med e HELT innaktuel...visst..man kan ju gå bakifrn..men bara en ide
stegrarn Postat 31 december 2011 Postat 31 december 2011 Hittat tillbaka till detta trevliga forum efter några års inaktivitet. Såhär har jag det hemma i min lilla myshörna/studiorum. 🙂 Ser väldigt mysigt ut! 🙂
Terror Postat 1 januari 2012 Postat 1 januari 2012 Hittat tillbaka till detta trevliga forum efter några års inaktivitet. Såhär har jag det hemma i min lilla myshörna/studiorum. 🙂 Fan va fränt! Hur brett är skrivbordet?
novation (oregistrerad) Postat 1 januari 2012 Postat 1 januari 2012 Fan va fränt! Hur brett är skrivbordet? Ikeas skrivbord FREDRIK. 139cm brett, 72cm djupt. Perfekt med låda till för lite manualer, sladdar etc.http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80115988/
novation (oregistrerad) Postat 1 januari 2012 Postat 1 januari 2012 Ser väldigt mysigt ut! 🙂 Jag tycker jag fick till det fint. Gillar när det är cleant. 🙂
Claes Holmerup Postat 1 januari 2012 Postat 1 januari 2012 Skulle man kunna "Vända" på denna tråd så de nyste inlägen kommer först...de från 2004 som detbörjar med e HELT innaktuel...visst..man kan ju gå bakifrn..men bara en ide Det finns en liten punkt eller stjärna framför trådrubriken om man tittar på listan över trådar. Klickar du på den så kommer du till det första olästa inlägget. 🙂
Terror Postat 1 januari 2012 Postat 1 januari 2012 Ikeas skrivbord FREDRIK. 139cm brett, 72cm djupt. Perfekt med låda till för lite manualer, sladdar etc.http://www.ikea.com/...ducts/80115988/ jaha, fan de sket sig 🙂 jaja, galet snyggt iaf!
Newsec Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Det finns en liten punkt eller stjärna framför trådrubriken om man tittar på listan över trådar. Klickar du på den så kommer du till det första olästa inlägget. 🙂 Eller varför inte göra ett bildgalleri där användare kan ladda upp bilder över sin studio?
Terror Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Eller varför inte göra ett bildgalleri där användare kan ladda upp bilder över sin studio? grym idé! Gärna så man kan rösta! www.minhembio.com har ett asbra system! Borde vara likadant här! Ska faktiskt posta en tråd om det nu 🙂
Dromteatern (oregistrerad) Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Grymt grymt, roligt å se bilder på era studios! Skall fåll tag på en kamera så skall det postas! 🙂 /KG
Newsec Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 grym idé! Gärna så man kan rösta! www.minhembio.com har ett asbra system! Borde vara likadant här! Ska faktiskt posta en tråd om det nu 🙂 Precis exakt minhembio.com jag eftersökte 🙂
Limpan Postat 14 januari 2012 Postat 14 januari 2012 Såhär ser nya hemmastudion ut just nu, har en hel del kvar att göra, men det tar sig... =) Lite gitarrer: (min akustiska, furch durango, fick inte vara med på bild idag...)
martincarlson (oregistrerad) Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Bara jag som inte ser några bilder? Eller har jag kryssat i nån inställning i Chrome... "Visa ej studiobilder"...
stegrarn Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Så här ser det ut i mitt lilla hemmahörn. Detta är all plats jag lyckades roffa åt mig i lägenheten efter att 3 ungar plus jag själv och sambon har bott in oss i alla rum som finns tillgängliga 😄 Som tur är håller vi mestadels till i vår replokal/låtskrivarlya/studio på annan plats när vi jobbar, hemma pillar jag mest med arr och kollar idéer och så..
DannyDisorder Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 (redigerat) Min hemmastudio: Kommer köpa ett par monitorer i framtiden. Redigerat 15 februari 2012 av DannyDisorder 1
Supersimon Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Jag är ny på forumet och ny på inspelningen... Kan knappast kalla det studio överhuvudtaget men har det nödvändigaste för att få in ljud på datorn... 😎 En bild på hur min "musikhörna" ser ut för närvarande 🙂 (jävligt mysiga musikhörna)
CHAE Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Jag är ny på forumet och ny på inspelningen... Kan knappast kalla det studio överhuvudtaget men har det nödvändigaste för att få in ljud på datorn... 😎 En bild på hur min "musikhörna" ser ut för närvarande 🙂 (jävligt mysiga musikhörna) Schysst hörna 🙂 Händer det att du tappar alla koncept och ställer dig och spontanläser tidningsartikels-tapeten? 😛 Vänligen, CHAE
silentdawg Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 (redigerat) Min variant beg och budget alltihop. Redigerat 9 mars 2012 av silentdawg
coffa Postat 29 februari 2012 Postat 29 februari 2012 Så här ser röran ut hos mig för tillfället : Andra ändan av rummet:
Badertheinvader Postat 13 juni 2012 Postat 13 juni 2012 Några utav instrumenten Överblick Pedaler, line box och vtb-1 överst Presonus Firebox Peavy EQ 8-kanalig alto-kompressor Palmer högtalarsimulator Numark mixtrack pro 20-kanligt hagströmbord från 60-talet Bugera 6260, Mickar och en hagström superswede
BBP Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 (redigerat) The "GUETTA" studion är äntligen färdig! 🥰 inte riktigt "hemmastudio" men är man där dygnet runt så blir det ens andra hem kanske....? Redigerat 15 juni 2012 av BBP
Simon Andersson Postat 19 juni 2012 Postat 19 juni 2012 Idag kom äntligen iMacen... Så dagen har bestått av "installera", "installera", "installera", "installera", "installera", "installera", "installera"... Vilket jävla monster alltså...
Potchipoo Postat 19 juni 2012 Postat 19 juni 2012 Hmm.. hur gör man lättast för att ladda upp bilder här? Får inte till det.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.