Fidden Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Annars gillar jag min gamla hörna 😛 (2002-2003 tror jag) Fint torn. Ännu finare diet. Snus, köttbullar, cola, öl och kaffe 😏 (men... är det bröd jag ser på skärmen? Nyttigt värre. Vad är det i glasburken?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Annars gillar jag min gamla hörna 😏 (2002-2003 tror jag) Cola, köttbullar, tomt sexpack, snus, snabb-kaffe, limpa och en burk saltgurka. Va de rätt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 (redigerat) *edit* Redigerat 2 januari 2014 av Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Fidden: Tja. någon form av skivad limpa med tillbehör aka inlagd saltgurka i glasburken 🙂 Niko: Helt rätt! 10p! Men dåså, grönsaker och mineraler till och med 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 (redigerat) Visst är det en M-audio Keystation 49e på bilden? Går och funderar på att köpa den, är du nöjd med den? Jo, det är det. Fungerar bra, min är iofs sjukt sliten pågrund av för mycket trumbankande. Annars har du denna. Den är så jävla snygg. Redigerat 3 januari 2007 av chilone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Annars gillar jag min gamla hörna 😏 (2002-2003 tror jag) Jahaaa... va det du som hade Hälsostudion? 🙂 Det enda jag saknar är lite porrbilder på skrivbordet så är "ungkarls-studion" komplett! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
homer66 Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Mina prylar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jonny snickare (oregistrerad) Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Kombinerat hemstudio/sovrum. Varje 90-graders snurr på stolen bjuder på nåt att göra 🙂 Det ända icke-stilrena jag ser i din studiohörna är den blåa musmattan och plastmuggen med vatten 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Det ända icke-stilrena jag ser i din studiohörna är den blåa musmattan och plastmuggen med vatten😄 Winamp-skinnet är fel färg... Snyggt är det ju, med måttligt med grejer och snygga färgval. Har inte blivit frälst med sånt hos mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lind Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Det ända icke-stilrena jag ser i din studiohörna är den blåa musmattan och plastmuggen med vatten😄 QUOTE Winamp-skinnet är fel färg... Hah. Fast ni missade det värsta svarta fåret 🙂 Den högra tftn är typ 4 år gammal och har 3 stora svarta fält med döda pixlar. Otroligt irriterande. Sen ser det fult ut att skärmarna inte smälter ihop perfekt också... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robbery Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Kombinerat hemstudio/sovrum. Varje 90-graders snurr på stolen bjuder på nåt att göra 🙂 Det ända icke-stilrena jag ser i din studiohörna är den blåa musmattan och plastmuggen med vatten 🙂 Hade varit grymt glad om jag hade så där städat och stilrent i studion, har försökt några gånger, men det står inte på förrens man har det stökigt igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
homer66 Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 😳 Inga kommentarer på mitt grymma sångbås? (den stora röda, typ...dunderklump som står i vårat sovrum? Tillverkad i mellandagarna......stommen är en växtavskiljare....heter det så? I alla fall har den stått på ett dårhus. Har ännu inte invigt den men på fredag lägger jag sången till Paranoid...(Black Sabbath). Passande.....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 4 januari 2007 Dela Postat 4 januari 2007 Ser ut som shelter for the homeless, typ. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 4 januari 2007 Dela Postat 4 januari 2007 🙂 Inga kommentarer på mitt grymma sångbås? Annorlunda 🙂 :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 4 januari 2007 Dela Postat 4 januari 2007 1337!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gsol Postat 4 januari 2007 Dela Postat 4 januari 2007 (redigerat) 1337!!!!!!!!! 🙂 OMFG!!! PWND FFS LOL AEG!!! Redigerat 4 januari 2007 av gsol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gardinen Postat 4 januari 2007 Dela Postat 4 januari 2007 Här kommer mitt bidrag http://www.putfile.com/pic.php?img=3994985 http://www.putfile.com/pic.php?img=3994977 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gsol Postat 4 januari 2007 Dela Postat 4 januari 2007 Här kommer mitt bidrag http://www.putfile.com/pic.php?img=3994985 http://www.putfile.com/pic.php?img=3994977 Herrejesus vad städat! snyggt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 4 januari 2007 Dela Postat 4 januari 2007 snart e bygget färdigt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 4 januari 2007 Dela Postat 4 januari 2007 snart e bygget färdigt!! 😳 Wooo! Visa! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 4 januari 2007 Dela Postat 4 januari 2007 snart e bygget färdigt!! 😲 Wooo! Visa! 🙂 jag sa snart!!! 🙂😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
homer66 Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 😳 Väldigt cleant å snyggt!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
homer66 Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 😳 inte som mitt 1337, typ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvens Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Ursäkta om den är så stor. Scrolla till höger och kolla in tapeterna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Många dioder Härliga tapeter, här behövs inga droger för att få psykadelisk inspiration om man nu sysslar med sån musik. Vad har du för kul prylar i racket? (OT)Dumt att bilden är så stor men ändå är så kornig, något måste ha blivit fel nån stans...(/OT) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gardinen Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Herrejesus vad städat! snyggt Jajamensan. Jag gillar när det är städat 😄 Fast det ser inte alltid så. Bilden är tagen när inget händer typ 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvens Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Många dioder 😎Härliga tapeter, här behövs inga droger för att få psykadelisk inspiration om man nu sysslar med sån musik. Vad har du för kul prylar i racket? (OT)Dumt att bilden är så stor men ändå är så kornig, något måste ha blivit fel nån stans...(/OT) Den e tagen med mobilkamera.. så därav kornigheten. I racket finns en alto hörlursförstärkare, focusrite octapre, tascam linemixer, kenwood grafisk eq som inte syns där, samt en behringer compressor 😛 Ena väggen är tigerrandig, ska ut och fota det nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bakke Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Ok, här kommer några bilder från min studio: Ena sidan: Andra sidan: Sånggarderoben, som snart ska kläs med JJLabs A-Absorb och få ett fönster in till studion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 Dumt att bilden är så stor men ändå är så kornig, något måste ha blivit fel nån stans Optics is everything. Megapixels is nothing. Trust your optics. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 😱 Inga kommentarer på mitt grymma sångbås? (den stora röda, typ...dunderklump som står i vårat sovrum? Tillverkad i mellandagarna......stommen är en växtavskiljare....heter det så? I alla fall har den stått på ett dårhus. Har ännu inte invigt den men på fredag lägger jag sången till Paranoid...(Black Sabbath). Passande.....? Haha, var precis på väg... 🙂 Ser ut som en sån där färgglad hippiehatt. Typ som den som Hammagrella hade som avatar ett tag... (Vart har han tagit vägen förresten?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.