Florian le Sage Postat 12 februari 2006 Dela Postat 12 februari 2006 inga rör i det bordet- 🙂 bara svintunga skifferplattor... jodå-det är liksom tanken här,att musikerna får en perfekt och avkopplande och inspirerande miljö att skapa/producera bra musik i!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 februari 2006 Dela Postat 12 februari 2006 inga rör i det bordet- 😳 bara svintunga skifferplattor... Härligt. Full-size? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 12 februari 2006 Dela Postat 12 februari 2006 Spelar du poker, Perrra? Jag trodde att du bara spelade ditt Kvejk. Om jag lirar poker? 😆 Jag livnärar mig på poker hehe /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 30 mars 2006 Dela Postat 30 mars 2006 jag har fått tillskott i min ... eh ... virtuella familj. vet egentligen inte varför jag köpte den förutom att jag alltid velat ha en, så det var ju bara att slå till när jag fick ett så bra pris. jag måste måla om den trälucka som ersatt originalluckan bara. kram, ~ force som troligen inte kommer sova en blund inatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 Nu har jag flyttat in i ett nytt rum, såhär ser det ut ungefär. Målat, slipat mm. platsbyggt bord hehe.. måste dock fixa en list mellan spånskivan o regeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 Tre skärmar? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 Otroligt klokt val av monitorer... 😄 Jag har likadana... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 (redigerat) Tre skärmar? 😏 😄 hehe, altså jag delar utrymmet med en kompis, så vi har en skärm var (ACER och Samsung), sen är det min PowerBook´s skärm. Redigerat 23 maj 2006 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 e du nöjd med dina s-5:or? har du ngn liten subba till dom? jag kör med likadana, tycker att låter ok. ska nog köpa hem ett par yamaha me en lite subba till dom. såg att den nyaste modellen är släppt nu!! Jonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 shorts, tofflor o kaffe.. det är allt som behövs när man lägger gitarr!! lite ostrukturerat i detta läget..hade ingen nyare!!! Sorry att inte bilden är här, länkad ist. jonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 (redigerat) e du nöjd med dina s-5:or? Jadå, de har funkat till alla produktioner jag har gjort. Jag har nog lärt mig dem nu tror jag. Känner inget behov av en "subwoofer". Det är inte i så många lägen jag behöver "känna" musiken. referenslyssnar och mixar i mina ipod hörlurar.. hehe Redigerat 23 maj 2006 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 e du nöjd med dina s-5:or? Jadå, de har funkat till alla produktioner jag har gjort. Jag har nog lärt mig dem nu tror jag. Känner inget behov av en "subwoofer". Det är inte i så många lägen jag behöver "känna" musiken. referenslyssnar och mixar i mina ipod hörlurar.. hehe ok..jag tycker däremot att s-5orna inte har ngt tryck alls. en subba skulle nog sitta fint när jag smällt upp nya akustikbehandlingen. iofs har jag inte haft det rätta rummet att lära känna mina monitorer. ipod lurar ey? höhö ok. själv kör jag ut mixen o spelar dom i sambons lilla ministereo. ' men sounden, har du bra akustik i ditt lyssningsrum? Jonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sledge Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 Bilder på vårat studiobygge Långt ifrån klart, har två rum, en dämpad replokal vägg i vägg med studion där man kan micka upp och ha sig, samt ett mysigt sångbås! 😏 Idioten på bilderna är givetvis basist 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mattebalja Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 en liten söt studio jag byggt på fritidsgården... tyck gärna till 😕 studio bengt bilder från den lilla studion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 Får man lägga in några bilder ifrån min studiobygge tråd... 😕 Nybyggt som sagt... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 Får man lägga in några bilder ifrån min studiobygge tråd... 😄 snyggt som fan, men har du inte flyttat på kontrollbordet?? jag har för mig att du hade det mot väggen förrut!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 Får man lägga in några bilder ifrån min studiobygge tråd... 😄 snyggt som fan, men har du inte flyttat på kontrollbordet?? jag har för mig att du hade det mot väggen förrut!! Jo, jag vred på det 45 grader... Jag håller på att bo in mej i rummen... 😄 Det funkar ganska bra så här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 najsnajsnajs.. hur funkar det ur en akustisk synvinkel då?? 😎 edit: märk hur gubben ser ur en akustisk synvinkel!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 en liten söt studio jag byggt på fritidsgården... tyck gärna till 😎 studio bengt bilder från den lilla studion fina monitorer ni har.. 😎 har likadana själv hehe... =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 (redigerat) tjena robban..hur e läget & funkar det med studion ?? kolla in hur jag har det i lägenheten 😎 fixar med det hela tiden..😎 Jonas fina monitorer ni har.. 😳 har likadana själv hehe... =) Redigerat 24 maj 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lonian Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 (redigerat) =) Fina bilder Redigerat 24 maj 2006 av Lonian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 najsnajsnajs..hur funkar det ur en akustisk synvinkel då?? 😛 edit: märk hur gubben ser ur en akustisk synvinkel!! Akustiken i kontrollrummet är ganska Ok, men jag planerar att göra en ganska omfattande ombyggnad av det under nästa år... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 25 maj 2006 Dela Postat 25 maj 2006 Bilder på vårat studiobygge Långt ifrån klart, har två rum, en dämpad replokal vägg i vägg med studion där man kan micka upp och ha sig, samt ett mysigt sångbås! 🙁 Idioten på bilderna är givetvis basist 🙁 Altså! Fan va jag gillar "Bild 003.jpg" 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 25 maj 2006 Dela Postat 25 maj 2006 Bilder på vårat studiobygge Långt ifrån klart, har två rum, en dämpad replokal vägg i vägg med studion där man kan micka upp och ha sig, samt ett mysigt sångbås! 😱 Idioten på bilderna är givetvis basist 😱 Altså! Fan va jag gillar "Bild 003.jpg" 😎 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 maj 2006 Dela Postat 25 maj 2006 najsnajsnajs..hur funkar det ur en akustisk synvinkel då?? 😱 edit: märk hur gubben ser ur en akustisk synvinkel!! Akustiken i kontrollrummet är ganska Ok, men jag planerar att göra en ganska omfattande ombyggnad av det under nästa år... 😎 najs... 😱 jag ska göra en ytterst omfattande renovering av mitt kontrollrum i sommar. det kommer bli luftigt o rymligt, men med tajt ljud!! hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 25 maj 2006 Dela Postat 25 maj 2006 (redigerat) Läcker studio btw... Redigerat 25 maj 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SinSonic Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Min studio rack med synthar och fx har blivit omorganiserad och ombyggd för att ha lite mer ordning bland kablar på baksidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karllinus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 (redigerat) schysst med en virus på topp Redigerat 28 maj 2006 av karllinus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sampel Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 gud vad mycket schyssta prylar ni har, önskar man hade lite mer pengar. Själv har man ju inte mycket att visa en dator med reason och cubase, en keyboard med midi och en studio mick och mickpreamp + puffskydd. Så är det att vara 17 och fortfarande gå på gynasium, det är hårt att vara ung! Jag 40+ med familj och ett jobb som inte genererar astronomiska månadslöner - har samma problem. Det är hårt att var 40+... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wille Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Min studio rack med synthar och fx har blivit omorganiserad och ombyggd för att ha lite mer ordning bland kablar på baksidan. Fett Rack! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.