rendaz (oregistrerad) Postat 6 april 2004 Dela Postat 6 april 2004 Respektera dina kabelhärvor så respekterar de dig 😛 Jag skall inte låta dig bygga min nästa studio, det ser jag 🙂 Vadå? menar du att jag har det härvigt 🙂 (eller vad det kan heta)?! ...saningen är tyvärr den att jag är i flyttar/ombyggnads tagen. bor typ här i 3 månader så det hinner inte bli så hemtrevligt 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 6 april 2004 Dela Postat 6 april 2004 Neko gillar röriga kabelhärvor 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 6 april 2004 Dela Postat 6 april 2004 Skulle dock vara intressant att veta vad som finns i alla de där skåpen därborta... SPRIT, Massvis med sprit ! tror jag 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 18 april 2004 Trådstartare Dela Postat 18 april 2004 Huhu nu återupplivar jag denna tråden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 april 2004 Dela Postat 18 april 2004 eh... ja? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 15 maj 2004 Dela Postat 15 maj 2004 Boing 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 maj 2004 Dela Postat 15 maj 2004 Rockfart: Jag gillar din avatar. Snyggt. 😳😕🙂😛😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 15 maj 2004 Dela Postat 15 maj 2004 Rockfart: Jag gillar din avatar. Snyggt. 😳😕😛😄😄😄 Men egentligen borde det vara du som hade den 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 16 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 16 maj 2004 Svar: 218 Visningar: 8 010 Råbrutalt 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 16 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 16 maj 2004 undrar vad jag skulle göra med så mycket kanaler? 😎 Titelspåret på SilverSide CD'n "Oh Baby" har 58 spår med bara trummor 😎 fast det är klart, låten är 9.10 lång i 4 sektioner 🙂 eh... Jag kör ju dessutom ganska mycket vst, och även om jag bara hade hårdvara så skulle jag knappast behöva så mycket. 6-10 kanaler tummor (drummachines, inga riktiga trummor det är så jobbigt) Några synthar och nån mick. Det blir inte över 20 kanaler. Visserligen har jag gjort låtar med mycket fler kanaler än så, men det är jäkligt ovanligt för min del. Skulle dock vara intressant att veta vad som finns i alla de där skåpen därborta... Det är rätt vanligt att man i professionella sammanhang micar upp helt sanslöst många kanaler när man spelar in från icke-elektroniska instrument. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wintermute Postat 16 maj 2004 Dela Postat 16 maj 2004 Och nej, det är inget arrangerat skruvande... 😎 (Jag skulle få upp en sinuston på mätarbryggan) vår (väldigt) temporära sida : http://www.musikhuset.nu/overlook Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baltazar Postat 16 maj 2004 Dela Postat 16 maj 2004 vart kan man lägga upp bilder på för sida? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 16 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 16 maj 2004 vart kan man lägga upp bilder på för sida? Lägg upp dem på en egen sida, och posta IMG-länk här på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 16 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 16 maj 2004 Och nej, det är inget arrangerat skruvande... 😎 (Jag skulle få upp en sinuston på mätarbryggan) vår (väldigt) temporära sida : http://www.musikhuset.nu/overlook Porrig studio 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 maj 2004 Dela Postat 16 maj 2004 Rockfart: Jag gillar din avatar. Snyggt. 😆 😆 😄 😄 🙂 🙂 Men egentligen borde det vara du som hade den 😛 Jo nu är det jag som har den. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 maj 2004 Dela Postat 16 maj 2004 Och nej, det är inget arrangerat skruvande... 😆 (Jag skulle få upp en sinuston på mätarbryggan) vår (väldigt) temporära sida : http://www.musikhuset.nu/overlook Porrig studio 😛 Mummsig. Man saknar ord. Bör upplevas...antar jag. Himla snygg studio. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 16 maj 2004 Dela Postat 16 maj 2004 Dagens dreggel, det är nog hela veckans dreggäl 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wintermute Postat 16 maj 2004 Dela Postat 16 maj 2004 Dagens dreggel, det är nog hela veckans dreggäl Min snygga röv eller vad? 😆 Det är den + den mörka röda färgen som skapar den erotiska stämningen där uppe...word! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 17 maj 2004 Dela Postat 17 maj 2004 Dagens dreggel, det är nog hela veckans dreggäl Min snygga röv eller vad? 😆 Det är den + den mörka röda färgen som skapar den erotiska stämningen där uppe...word! Nä 😆 men alla knappar och rattar 😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 maj 2004 Dela Postat 17 maj 2004 Skulle inte tacka nej till det där, men undrar vad jag skulle ha alla kanaler till... Får väl starta ett band 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 17 maj 2004 Dela Postat 17 maj 2004 Får väl starta ett band 🙂 eller en.... Studio 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baltazar Postat 17 maj 2004 Dela Postat 17 maj 2004 vart kan man lägga upp bilder på för sida? Lägg upp dem på en egen sida, och posta IMG-länk här på forumet. Jo men det är den egna sidan som är problemet 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 18 maj 2004 Dela Postat 18 maj 2004 Och så ser det ut hos mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 maj 2004 Dela Postat 18 maj 2004 AAAH!!!! Vad är det för gullig gul mojäng? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 18 maj 2004 Dela Postat 18 maj 2004 AAAH!!!! Vad är det för gullig gul mojäng? 😄 Det är en "Elektronisk Orgel"! 🙂 (leksak - galet distigt ljud.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 maj 2004 Dela Postat 18 maj 2004 fasen... ser skitskoj ut. Vad heter den? Är det en kvalitéts produkt eller ngt halvbra? Har du ngt ljudexempel på den? HAHA, många frågor, men om någonting ser ut som den gör, så måste jag veta hur det låter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 18 maj 2004 Dela Postat 18 maj 2004 Så ser det ut i mitt rum. Har dock en roland jp8080 som inte är med på bild också. merl, om man vill behöver man inte lägga upp bilden i naturlig storlek 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 18 maj 2004 Dela Postat 18 maj 2004 fasen... ser skitskoj ut. Vad heter den? Är det en kvalitéts produkt eller ngt halvbra? Har du ngt ljudexempel på den? HAHA, många frågor, men om någonting ser ut som den gör, så måste jag veta hur det låter! Det är en leksak, ganska kass, men jag gillar den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 maj 2004 Dela Postat 18 maj 2004 Jo, det begrep jag, men den ser rolig ut. 😄 Och roliga saker kan användas till mycket. (dock inte alltid, faktiskt rätt sällan när man väl jobbat med en låt ett tag, men du fattar...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bassman Postat 18 maj 2004 Dela Postat 18 maj 2004 Och här är vi hemma hos mig... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.