wicked_s Postat 3 mars 2005 Dela Postat 3 mars 2005 Är det en heltäckningsmatta jag ser? Riktigt snygg! Nej det är en jättestor matta som ligger i mitten av rummet, men typ 30 till 70 cm in i rummet är det vanligt golv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fancy Pants Postat 8 mars 2005 Dela Postat 8 mars 2005 (redigerat) Kastar upp några bilder från min "lilla" studio... Det är dock inte jag som sitter i min stol, utan en gitarrist i ett band jag spelade in för ett par veckor sedan. Och slutligen, med lite mysbelysning... 😄 Redigerat 9 mars 2005 av Mr Fancy Pants Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 8 mars 2005 Dela Postat 8 mars 2005 🙂 Lavalampa är viktigt 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 8 mars 2005 Dela Postat 8 mars 2005 Här kommer mitt tillskott till tråden. Studion belägen i min källare, mkt charmigt o trevligt. dock så är inte mixern kvar på bordet iom att den blev stulen i förrgår. Och här är mitt liverum.. mkt trevligt, och olidligt varmt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Det va hemskt va ingen svarar här då 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 sladdhärvan på hihatten måste ge ett märkligt ljud? 😉 är snaran ett sätt att uppmuntra till ordentliga tagningar ? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 haha, ja, det är mitt eget knep för att få till ett bra krispigt ljud på hi-haten 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 och ja, det är pianotråden ifall någon inte fixar tagningen på första gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Rockfart, jag skulle kunna göra en design till en sådan sida, om du tar databasdelen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Kastar upp några bilder från min "lilla" studio... Det är dock inte jag som sitter i min stol, utan en gitarrist i ett band jag spelade in för ett par veckor sedan. det här känns både obehagligt och lite läskigt. är det bara jag som inte ser gitarristen i stolen. eller är studion så skrämmande stor att personen ifråga försvinner. eller har gitarristen upphört att existera, och börjat tyna bort på gamla bilder. obehaglig bildtext. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 haha, onekligen spöklikt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 jag säger bara en sak: ALLAK! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Jaaaaaaa, en Allak tralala . Snyggt med röd/vita väggar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fancy Pants Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 det här känns både obehagligt och lite läskigt. är det bara jag som inte ser gitarristen i stolen. eller är studion så skrämmande stor att personen ifråga försvinner. eller har gitarristen upphört att existera, och börjat tyna bort på gamla bilder. obehaglig bildtext. Nu har jag, för tydlighetens skull fixat så att rätt bild hamnat överst... 😏 Hoppas att det inte skrämde er för mycket 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 Ser nu att det inte är en äkta allak, för den på bild har konstiga armstöd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fancy Pants Postat 13 mars 2005 Dela Postat 13 mars 2005 Vad faaaaan är en allak??? 😱 Och har jag en sådan... Öhhhh... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 13 mars 2005 Dela Postat 13 mars 2005 En Allak är en här på forumet, tokhypad stol som lämpligen köptes på IKEA förr i tiden då rykten säger att den är tagen ur produktion. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 13 mars 2005 Dela Postat 13 mars 2005 Här kommer mitt tillskott till tråden. Studion belägen i min källare, mkt charmigt o trevligt. dock så är inte mixern kvar på bordet iom att den blev stulen i förrgår. Och här är mitt liverum.. mkt trevligt, och olidligt varmt. Är det Phonic P8 Active du har eller ser jag helt fel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 En ny bild... Har bara flyttat runt lite, men har en ny stol 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Här kommer mitt tillskott till tråden. Studion belägen i min källare, mkt charmigt o trevligt. dock så är inte mixern kvar på bordet iom att den blev stulen i förrgår. Och här är mitt liverum.. mkt trevligt, och olidligt varmt. Är det Phonic P8 Active du har eller ser jag helt fel? Snarlikt iaf.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VirtualJB (oregistrerad) Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Min käraste ägodel är nog mitt (original) Cubase 1.0 ooh! 😎 grymt med 1.0! 😄 härligt å jobba i va? gött med lite retro bland alla moderna grunkor... 😄 Ha d gött alla! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Detta räcker gott för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Detta räcker gott för mig. Bäst hittills 😛 Men sitter du på mattan när du gör musik? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Snarlikt iaf.. Blev lite konfunderad eftersom att jag själv har Phonic P8A, men på mina sitter loggan längst ner till vänster... men på hans bilder sitter de i mitten. Men det kanske är något de ändrar på fabriken beroende på vad det är för dag och så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Detta räcker gott för mig. Bäst hittills 🙂 Men sitter du på mattan när du gör musik? 🙁 Ja. Allak har ju tydligen utgått. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
punkrockdude Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Detta räcker gott för mig. Bäst hittills 🙂 Men sitter du på mattan när du gör musik? 🙁 Ja. Allak har ju tydligen utgått. Bra den. Tummen upp 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Detta räcker gott för mig. Bäst hittills 😆 Men sitter du på mattan när du gör musik? 😲 Ja. Allak har ju tydligen utgått. Bra den. Tummen upp 🙂 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 (redigerat) Hmm.. Studio och studio. Nåja! 3 GHz, 2 GB minne och ett ESI Juli@ som kör Cubase SX 2 M-Audio Radium49 Sennheiser HD650 Och senaste Studio till hands till vänster 😆 Har precis plockat upp musikskaparintresset. Har absolut noll kunskap om musikteori. En ostämd gitarr finns att tillgå vid soffan lite längre bort, och mikrofon ska köpas. Sen jävlar.. 😲 Redigerat 19 mars 2005 av nurfen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pjotor Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Hmm.. Studio och studio. Nåja! 3 GHz, 2 GB minne och ett ESI Juli@ som kör Cubase SX 2 M-Audio Radium49 Sennheiser HD650 Och senaste Studio till hands till vänster 😲 ikea tidningsställ om jag inte är helt ute och cyklar 😆) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 ikea tidningsställ om jag inte är helt ute och cyklar 😆) Stämmer bra 😲 Dom är suveräna ju.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.