Björn Olsberg Postat 2 oktober 2019 Postat 2 oktober 2019 Om man gillar Dirty Loops så är det riktigt skoj att de äntligen är på gång med nytt igen. Galet snyggt spelat i nya videon:
Björn Olsberg Postat 4 oktober 2019 Trådstartare Postat 4 oktober 2019 Verkligen. Helt sanslöst slipade. Man kan säga vad man vill om att det är polerat, men i genren är de i mitt tycke helt outstanding idag.
HasseFX (oregistrerad) Postat 5 oktober 2019 Postat 5 oktober 2019 20 timmar sedan, Olsberg said: Verkligen. Helt sanslöst slipade. Man kan säga vad man vill om att det är polerat, men i genren är de i mitt tycke helt outstanding idag. Bättre äkta rent än konstgjort skitigt! 😉
Henric Svensson Postat 5 oktober 2019 Postat 5 oktober 2019 Quincy Jones tar inte vilka som helst under sina vingar! Helt otroligt bra! 👌❤️👌 1
slejnard Postat 5 oktober 2019 Postat 5 oktober 2019 Ja ordet grymt bra spelat och fett ljud fick just en helt annan dimension och innebörd. Riktigt bra!
Peter Roos Postat 6 oktober 2019 Postat 6 oktober 2019 (redigerat) Fantastiskt bra låt och produktion! Och bra att köra svensk basrigg. Redigerat 6 oktober 2019 av Sleap 1
Gäst Postat 1 december 2019 Postat 1 december 2019 Tre sekunder mer pallade jag inte har jättesvårt för sån här musik dessvärre.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.