Jump to content
Annons

Dra ut en tand eller köpa en extern hd?


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Jag tror aldrig jag har varit så sjuk eller upplevt sådan smärta som när munhålan blev inflamerad.

Då har Du aldrig lagt lössnus under förhuden! Den som skriker eller "tar ut" snusen först är sämst!

Jag blir alltid nyfiken på vilka som kommer på såna idéer? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Stinkey (oregistrerad)

Håller helt med Claes om priserna i Malmö. För två och halft lakan kan du ta tåget hit och behandla dig. Vad är det för bluffigurer norrut?

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Då har Du aldrig lagt lössnus under förhuden! Den som skriker eller "tar ut" snusen först är sämst!
Jag blir alltid nyfiken på vilka som kommer på såna idéer?  🙂

poänglösa äckelsnuskgubbar som wonderboy, t.ex. Förr i tiden hade de trenchcoat, pratade om sina kön och är äckliga. Nu sitter de vid en dator, pratar om sina kön och är äckliga.

Redigerat av maxmaxmax
Link to comment
Dela på andra sajter

Då har Du aldrig lagt lössnus under förhuden! Den som skriker eller "tar ut" snusen först är sämst!
Jag blir alltid nyfiken på vilka som kommer på såna idéer?  😳

poänglösa äckelsnuskgubbar som wonderboy, t.ex. Förr i tiden hade de trenchcoat, pratade om sina kön och är äckliga. Nu sitter de vid en dator, pratar om sina kön och är äckliga.

Ja, men jag har tappat bort min trenchcoat. För övrigt noterade jag ett tempusfel i Ditt inlägg, Max lille.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har läst någonstans att man kan dra ut tänder billigt i Polen... eller vilket annat land som helst i EU.. men Polen var billigast..

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Har läst någonstans att man kan dra ut tänder billigt i Polen... eller vilket annat land som helst i EU.. men Polen var billigast..

-bekräftar: en närstående till mig har fått behandlig i Polen för 1/10 av det erbjudna svenska priset.

edit: (köp den infernaliska HD-n alltså... 😄 )

Redigerat av Hwagang
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror aldrig jag har varit så sjuk eller upplevt sådan smärta som när munhålan blev inflamerad.

Då har Du aldrig lagt lössnus under förhuden! Den som skriker eller "tar ut" snusen först är sämst!

ohlala!

Kanske är något att utmana kompisarna i bastuklubben på...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ush! Jag ska till tandläkaren idag, bara undersökningen kostar 525kr.

Och jag vet att jag har två tänder som behöver lagas.

Ush jag hatar att gå till tandläkaren.-.. :rolleyes:

Va fan "musik" dra ut tanden!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror aldrig jag har varit så sjuk eller upplevt sådan smärta som när munhålan blev inflamerad.

Då har Du aldrig lagt lössnus under förhuden! Den som skriker eller "tar ut" snusen först är sämst!

Ehh va? Lössnus? Varför skulle jag vilja ha det under förhuden? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...