theadvent (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hej Hej allihop Jag heter Tom och sysslar främst med ljudboksproduktioner men håller som så många andra på med musik och inspelning på fritiden. Om någon skulle ha något att fråga om angående talinspelning så hjälper jag mer än gärna till. När det gäller musik så är jag främst intresserad av att lära mmig att få till en snygg slutprodukt av materialet man jobbar med. Har väll kommit över den allra första grundkursen i inspelning/mixning/ mastring av musk men känner att jag vill lära mig att ta steget vidare till nästa nivå. Hör av er! Tom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hej Tom! Välkommen Vi kanske skulle stafettskriva en liten radioteater, du och jag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
theadvent (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hej Hej! Jo det vore kul. Jag gjorde det mycket när jag gick på högskolan och det är skoj.. speciellt när man får till det... Så kom med några förslag/upplägg /ideer =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hej och välkommen hit!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hej hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hej och goddag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Hej Välkommen hit 🙂 Radioteatern tycker jag defenetivt att ni ska göra. Lägg upp den här på forumet sen så vi får höra 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Godnatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svedsko-b3 Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 ja välkommen hit till vår hörna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 välkommen hit:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 hej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.