Christoph Henry Postat 15 september 2019 Postat 15 september 2019 Hej! Har en låt jag håller på och snickrar på, tänkte bara kika om det var någon som ville ta sig tiden & lyssna och ge mig lite feedback på den. Vad som är bra, vad som kan förbättras osv. Är riktigt nöjd med vart den är påväg, men det är lite skavanker & andra saker som ska fixas med den innan den är färdigställd. 🙂 Det ska även till en andra buildup, ett andra drop samt lite efterspel & outro. Även ett till lager ljud lite här och var osv. Men jag antar och hoppas att man förstår idén av hur låten ska vara när man lyssnar och kan iallafall ge lite kritik utifrån det man hör nu. Tusen tack på förhand!
Guitar Nilsson Postat 15 september 2019 Postat 15 september 2019 Enkel grundgrej man lätt tar till sig är min ena lilla åsikt. Värt att snickra vidare på. Den andra är att den kanske bli mer medryckande i ett anings långsammare tempo? Tex om den nu går i 120 bpm, sänk till 118. 1
HomerJSimpsson Postat 16 september 2019 Postat 16 september 2019 Går att dansa till ... känns rätt basic men det är ingen nackdel då sångrösten gör sig mycket bra och jag gillar slutet. 1
DionHarris Postat 17 september 2019 Postat 17 september 2019 Låter konstigt vid 1.20 eller är det SoundClouds fel att det kommer in något oljud som ligger över allting? Tycker i övrigt att det blir svajigt, eller att det upplevs så. Skulle önska mindre pålägg för en renare och bättre ”hit me” känsla. För den potentialen finns. I övrigt ingen märkvärdig låt skulle jag vilja säga. 1
Christoph Henry Postat 18 september 2019 Trådstartare Postat 18 september 2019 Tack så mycket för alla inlägg med bra feedback, det tar jag med mig när jag snickrar vidare!! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.