Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag heter ontkött och gillar ond hård Techno (hardsignal.com & dj-amok.net) mina idoler som hänger på väggen är Atom Heart & Aphex Twin.

+++Jag letar efter en liten lokal (grannarna är trötta, hehe) och likasinnade musik freaks. Hör gärna av er till mig,

Detta forum verkar grymt! 😛

Redigerat av ontkött
Annons
Postat

Välkommen hit, ontkött! Är rädd att mina högtalare kommer att spricka bara av att chatta med dig här, att döma av din introduktion. Have fun! 😛

Postat

värre är det med soss-missbrukare....

Postat

Tjenare!!! 😛

Men du får väl se till så att du kommer ut med musiken så du slipper harva hos soc...

Postat

För att verkligen undertrycka hur högt du spelar din musik:

FÖR ATT ALLA SKA HÖRA ATT MAN SPELAR HÅRD TECHNO MED FET ATTITYD PÅ NIVÅ 12+ I BAKGRUNDEN, SKRIVER MAN MED STORA BOKSTÄVER...attans fränt..

Välkommen OntKött... skulle vara najs att höra lite extremmusik...

/D

Postat

trevligt medf några som spelar hård techno och lyssnar på aphex 🙂

är det monotechno då du lirar, alá hardcell kanske?

Postat

racso> jag kör inte så monotont, gillar när det händer saker ...

skall lägga ut lite grejjer så snart jag har möjlighet. (har ingen egen nät anslutning, fattig som man är haha)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.