ontkött Postat 16 mars 2004 Postat 16 mars 2004 (redigerat) Jag heter ontkött och gillar ond hård Techno (hardsignal.com & dj-amok.net) mina idoler som hänger på väggen är Atom Heart & Aphex Twin. +++Jag letar efter en liten lokal (grannarna är trötta, hehe) och likasinnade musik freaks. Hör gärna av er till mig, Detta forum verkar grymt! 😛 Redigerat 28 juli 2009 av ontkött
hammagrella Postat 16 mars 2004 Postat 16 mars 2004 Välkommen hit, ontkött! Är rädd att mina högtalare kommer att spricka bara av att chatta med dig här, att döma av din introduktion. Have fun! 😛
insolitus Postat 16 mars 2004 Postat 16 mars 2004 Tjenare!!! 😛 Men du får väl se till så att du kommer ut med musiken så du slipper harva hos soc...
Lundin Postat 16 mars 2004 Postat 16 mars 2004 För att verkligen undertrycka hur högt du spelar din musik: FÖR ATT ALLA SKA HÖRA ATT MAN SPELAR HÅRD TECHNO MED FET ATTITYD PÅ NIVÅ 12+ I BAKGRUNDEN, SKRIVER MAN MED STORA BOKSTÄVER...attans fränt.. Välkommen OntKött... skulle vara najs att höra lite extremmusik... /D
ontkött Postat 17 mars 2004 Trådstartare Postat 17 mars 2004 (redigerat) Tack allt folk! 🙂 Redigerat 28 juli 2009 av ontkött
racso Postat 17 mars 2004 Postat 17 mars 2004 trevligt medf några som spelar hård techno och lyssnar på aphex 🙂 är det monotechno då du lirar, alá hardcell kanske?
ontkött Postat 18 mars 2004 Trådstartare Postat 18 mars 2004 racso> jag kör inte så monotont, gillar när det händer saker ... skall lägga ut lite grejjer så snart jag har möjlighet. (har ingen egen nät anslutning, fattig som man är haha)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.