sbn Postat 8 september 2019 Postat 8 september 2019 (redigerat) Hej allihopa! Mitt namn är Sabina, jag flyttade till Uppsala för ca. 2 år sedan, känner inte en enda själ här. Brukar skriva musik på fritiden och skulle vilja hitta någon/några att skapa musik med, helst i Uppsala/Stockholm. Så om ni är intresserade så får ni jättegärna höra av er. Här är en av låtar som jag har skrivit: https://soundcloud.com/iamwulf-790904244/numb Redigerat 8 september 2019 av sbn
MxFR Postat 13 september 2019 Postat 13 september 2019 Jag heter Martin och har en liten källarstudio/hemma studio där jag producerar lite, och skriver en del också. Mina produktioner är influerade av hiphop och jag arbetar beatbaserat. Du kan lyssna på: Maila om du är intresserad: freden.martin@gmail.com
DrHeartman Postat 29 oktober 2019 Postat 29 oktober 2019 Jag är öppen för låtskriveri och mixning. Jag vill gärna utvecklas inom låtskrivande!
Sadbishiepagmar Postat 28 november 2019 Postat 28 november 2019 Har mängder med beats till salu, ba att skriva här eller på min soundcloud för att få länk till beat tapes
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.