Jump to content
Annons

Avslappnande?  

7 röster

1. 1. Avslappnande?

• 5
      2
    • 4
      3
    • 3
      0
    • 2
      0
    • 1
      0

Recommended Posts

Postat

Jag tänkte fortsätta min tradition att posta några år gamla låtar, för det fick så positiv kritik förra gången jag lade ut nåt här... Haha! 😉

Gamla grejer från MP3.com och Vitaminic-tiden. Det här stycket avlyssnas gärna i en mjuk fåtölj, slutna ögon och stora hörlurar...

Om ni undrar varför jag byter till engelska nu, är det för att jag copy/pejstar från ID3-taggen som även var beskrivningstexten på MP3.com...

I was about to quickly do some background music for a tv-program about

Japan. It was late at night so I wrote this weird dream/beats tune as my own lullaby... =)

Written, recorded, mixed & mastered in only 3 hours. Good night!

• LÅTNAMN: Shamisen Lullaby
  • ARTIST/GRUPP: Vectro
  • GENRE: Jag hade Enigma i bakhuvudet, så genren får väl bli Meditative
  • LÅTLÄNGD: 4:28
  • KOMPOSITÖR/PRODUCENT: Linus Persson
  • INSPELNINGSÅR: 2002
  • FORMAT: mp3
  • STORLEK: 4,09 MB
  • STATUS: Färdig demo
  • LÅTLÄNK:

Annons
Postat

nice.. skulle kanske varit någon stråke eller så... men vad vet jag

Postat
skulle kanske varit någon stråke eller så...

Jag som trodde att padsen var nästan för feta 🙁

Tack för betyget!!

Zvanen (oregistrerad)
Postat

Woho riktigt skön! Älskar när trummorna anländer, otroligt skön känsla. Låten är ju på ''samma sätt'' hela tiden, men det gör inget, för du har lyckats fånga så att man inte tappar lusten på att lyssna på den. MVG på den grabben!

Postat

Yes! Jag kan riktigt se anime-samurajerna stå och posera mot solnedgången. Du har faktiskt lyckats med att få en syntflöjt att låta bra också, det är inte lätt. Najs trummor, fet och vacker pad, gemytlig litet huvudtema och allt väl ihopsatt. Tummen upp!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.