Neosus Postat 7 september 2019 Postat 7 september 2019 Det låter riktigt bra när du sjunger och spelar. Jag gillar stilen lixom. 👍
Gäst Postat 7 september 2019 Postat 7 september 2019 Jättestort tack! Rode go micken ägde jag redan och testet var för att jämföra mellan den och den andra micken som var från 4sound i Linköping. Men personligen så jämförde jag med inspelat i studio miljö med bra preampar och "riktiga" mickar så jag tyckte att dom levererade skitkass båda två 😄. Men jävla skönt betyg på det andra tackar.
Gäst Postat 7 september 2019 Postat 7 september 2019 (redigerat) SE Electronic micken var lite starkare i alla fall så den var nog bäst. Redigerat 7 september 2019 av Gäst
HomerJSimpsson Postat 8 september 2019 Postat 8 september 2019 Sorry, jag hör ingen skillnad mellan mickarna. Vad är det jag borde höra ? ... Annars superfint gitarrspel och sjunga kan du också !
Gäst Postat 8 september 2019 Postat 8 september 2019 Tack, nej det kanske inte är så stor skillnad mellan dom. Jag tycker att när bild får ljud så blir örat förlåtande och allt låter bättre än det är. Jag tackar och bockar oavsett.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.