Lnsky Postat 25 augusti 2019 Postat 25 augusti 2019 Hej, Här kommer ett helt omixat utkast till en låt. Jag undrar om ni tycker att ref/brygga/vers funkar ihop? Är dessutom intresserad av vad ni tycker om ljudval? Låter det ok eller bara konstigt? Text och sång saknas än så länge, melodin sjungs av vocaloid 🙂 https://soundcloud.com/lnsky1/project16/s-gQNQt
candybag Postat 25 augusti 2019 Postat 25 augusti 2019 Bra idéer, kommer funka ypperligt till en färdig låt. 0:24-40 tyckte jag inte var lika bra som övrigt (läs; släng.) Jag diggar ljuden, de är originella men kanske inte fyller upp ljudspektrumet ordentligt än. Men som du sa, omixat utkast!
HomerJSimpsson Postat 26 augusti 2019 Postat 26 augusti 2019 Superintressant övergång vid 0:39 ! 0:23- känns lite hackigt men låten är ju inte färdigt, och så är den som gjord för sång...
Lnsky Postat 26 augusti 2019 Trådstartare Postat 26 augusti 2019 Tackar! Jag ska klura lite på om jag hittar någon annat sätt att gå från vers till refräng. Känner att det behövs något med mycket rytm för att få till kontrasten vid refrängen. Jag jobbar vidare 😊
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.