8bit Postat 14 augusti 2019 Postat 14 augusti 2019 Har varit helt mentalt ödelagd i ca ett och ett halvt år men under de senaste 10 timmarna presterade jag en Mororder-E.L.O-trudelutt: Man måste ha platådojor när man lyssnar.
HomerJSimpsson Postat 16 augusti 2019 Postat 16 augusti 2019 H inga plåtdojor, barfotaplattfötter få duga... Nice, jag gillar den. Härligt att det är med nån som sjunger, för många låtar saknar det. Dock lite svårt att höra vad som sjungs. Bra ballance mellan bkground, beat o vokal ... nått mer instrument (variation) skulle kunna passa in ...
8bit Postat 16 augusti 2019 Trådstartare Postat 16 augusti 2019 Tack, ja sången är medvetet dimmig för den drömska känslan och visst, låten är inte 100% ännu. Den skall få mogna lite och sedan få sin sista handpåläggning 🙂
8bit Postat 17 augusti 2019 Trådstartare Postat 17 augusti 2019 Nu har jag piffat lite. En leadslinga a la 1979 under andra repetitionen av "temat" samt lite sång under outrot. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.