fredrikberg Postat 11 augusti 2019 Postat 11 augusti 2019 Hej! Har lagt upp en ny låt på Spotify. Min dotter Julie är med och spela olika flöjter. Bästa hälsningar Fredrik
dajerszz Postat 11 augusti 2019 Postat 11 augusti 2019 Kanonbra ju! Bra sång och cool bas. Jag lyssnade vidare på tidigare släpp och blev påmind om Lambchop faktiskt. Tummen upp! mvh
fredrikberg Postat 11 augusti 2019 Trådstartare Postat 11 augusti 2019 1 timme sedan, dajerszz said: Kanonbra ju! Bra sång och cool bas. Jag lyssnade vidare på tidigare släpp och blev påmind om Lambchop faktiskt. Tummen upp! mvh Tack så mycket! Ska kolla in Lambchop. Bästa hälsningar Fredrik
Peter Roos Postat 12 augusti 2019 Postat 12 augusti 2019 Go låt och bra mix, snyggt flöjtspel också! En given låt på radions spellista tycker jag.
fredrikberg Postat 12 augusti 2019 Trådstartare Postat 12 augusti 2019 18 timmar sedan, luddeandersson said: Suveränt! Tack!!! 12 timmar sedan, HomerJSimpsson said: SuperNice ! Måste skaffa mig flöjt ! Tack! klart du ska ha en flöjt! 3 timmar sedan, Sleap said: Go låt och bra mix, snyggt flöjtspel också! En given låt på radions spellista tycker jag. Tack så mycket! Roligt att du gillar låten. Bästa hälsningar Fredrik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.