niklasmagnus Postat 2 augusti 2019 Postat 2 augusti 2019 (redigerat) Finns det någon som kan reparera glappande högtalarterminal i Västerås? Mvh Niklaa Redigerat 5 november 2019 av CHAE
niklasmagnus Postat 3 augusti 2019 Trådstartare Postat 3 augusti 2019 21 timmar sedan, pop53 said: Kolla på 99musik också Ska provs men lyckas inte registrera mig. Finns en fält där det bara står ”Människa?” utan någon mer förklaring, så jag fattar inte vad man ska fylla i.
Gäst Postat 3 augusti 2019 Postat 3 augusti 2019 Skumt det kan vara lite lustigt där på många sätt men det har jag aldrig varit med om. Är väl nån klurig kuggfråga kanske
peterT Postat 3 augusti 2019 Postat 3 augusti 2019 Så här stod när jag var inne på 99musik, i "Människa" fältet. "För att undvika spambottar så är här en extrauppgift. Skriv alfabetets tre sista bokstäver med versaler."
niklasmagnus Postat 3 augusti 2019 Trådstartare Postat 3 augusti 2019 40 minuter sedan, peterT said: Så här stod när jag var inne på 99musik, i "Människa" fältet. "För att undvika spambottar så är här en extrauppgift. Skriv alfabetets tre sista bokstäver med versaler." Tack, det funka.
niklasmagnus Postat 7 augusti 2019 Trådstartare Postat 7 augusti 2019 Ingen respons på 99misik, någon här som kan tipsa på reperatör eller kan själv hjälpa till?
slejnard Postat 7 augusti 2019 Postat 7 augusti 2019 Kanske om du frågar nån musikaffär i staden? De kan säkert hänvisa till en reparatör 🙂
Gäst Postat 7 augusti 2019 Postat 7 augusti 2019 4sound finns väl i västerås också och dom har nog en dom lämnar grejor till
niklasmagnus Postat 7 augusti 2019 Trådstartare Postat 7 augusti 2019 10 timmar sedan, slejnard said: Kanske om du frågar nån musikaffär i staden? De kan säkert hänvisa till en reparatör 🙂 6 timmar sedan, pop53 said: 4sound finns väl i västerås också och dom har nog en dom lämnar grejor till Får prova 4sound här i stan. Sista utvägen blir att kontakta Septon men då måste den åka till Stockholm vilket jag önskar slippa.
niklasmagnus Postat 5 november 2019 Trådstartare Postat 5 november 2019 Det löste sig till slut, fick tips om en lokal kille som repar elektronik, HiFitec. Mycket nöjd!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.