Jump to content
Annons

Söker en att göra elektronisk musik i fl studio(20)

Recommended Posts

fresko (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!
Söker en vän att producera elektronisk musik med tillsammans. Tanken bakom det är att du och jag ska utvecklas  / byta erfarenheter, måste alltså ej vara ett samarbete däremot hade det varit riktigt kul om vi hade samma tänk och det skulle bli så. Vi kan hjälpa varandra med tips / mixning osv då det är lätt att bli blind i sitt egna, eller bara träffas och producera en gång/ibland.
Här är min soundcloud så känner du att du ligger på ungefär liknande nivå skicka iväg ett meddelande 🙂 jag har "mini"-studio hemma. Är 27 år.

Redigerat av fresko
Annons
fresko (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Mina inspirationskällor är musik från Silk Music, anjunadeep, above & beyond, luttrell, johan vilborg m.fl

Redigerat av fresko
Postat

Tjenare, skulle tro att vi är ganska lika, producerar också progressive house av klassisk stil.
Kan tänka mig samarbetar eller diskutera produktion. Vet inte riktigt hur forumet fungerar men skicka ett pm eller liknande

Postat

Om ni börjar samarbeta så posta något framtida låtprojekt på forumet. Det skulle vara kul att höra. 🙂

fresko (oregistrerad)
Postat

Skall göras i så fall!🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.