Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vart jag Àn installerar synthen verkar cubase inte kunna leta upp den. I vilken mapp ska jag installera? steinberg/cubase/vstInstruments ?? eller redan i steinbergkatalogen?

Tacksam för svar..

Annons
Postat

Normalt om du Àr pÄ pcplatformen skall denna installeras i program/steinberg/vstplugins

BerÀtta gÀrna vilken version av cubase samt oprativsystem o platform. Blir lÀttare att hjÀlpa dig dÄ.

Mvh

Daniel

Postat
Vart jag Àn installerar synthen verkar cubase inte kunna leta upp den. I vilken mapp ska jag installera? steinberg/cubase/vstInstruments ?? eller redan i steinbergkatalogen?

Tacksam för svar..

testa o tanka hem ett demo pÄ en annan sequencer o testa... t.ex...

nÀr ja installerade albino2 var jag tvungen att döpa om dllen till albino2.dll, annars hittade den bara albino1... testa de annars... ja menar ifall du har en gammal version installerad...

Postat

ok... hm..

Jag kör win 2000 med alla servicepack installerade. Cubaseversionen Àr SX2.0. Har provat att installera bÄde i

program/steinberg/vstplugins

och

program/steinberg/cubase/vstinstruments..

försökte med en demo av v-station nu oxÄ.. den hittas inte heller... ???

Postat

Ett visst installationsprogram 😛 kan förstöra sökvĂ€gen till pluginen i Cubase. Kolla att den pekar rĂ€tt:

• Klicka pĂ„ Devices i menyn sedan Plugin Information.
  • Kolla i rutan under Shared VST Plugin Folders att sökvĂ€gen stĂ€mmer.

nattvaktaren (oregistrerad)
Postat
Ett visst installationsprogram 😛 kan förstöra sökvĂ€gen till pluginen i Cubase.

...

Vilket?

Postat
Ett visst installationsprogram 😛 kan förstöra sökvĂ€gen till pluginen i Cubase.

...

Vilket?

dlm-*.rar

😄

Postat

TACK! wollibolli... verkligen tack! funkar kanon!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.