sam Postat 16 mars 2004 Postat 16 mars 2004 Vart jag än installerar synthen verkar cubase inte kunna leta upp den. I vilken mapp ska jag installera? steinberg/cubase/vstInstruments ?? eller redan i steinbergkatalogen? Tacksam för svar..
Sunesha@mi7 Postat 16 mars 2004 Postat 16 mars 2004 Normalt om du är på pcplatformen skall denna installeras i program/steinberg/vstplugins Berätta gärna vilken version av cubase samt oprativsystem o platform. Blir lättare att hjälpa dig då. Mvh Daniel
Carl_B Postat 16 mars 2004 Postat 16 mars 2004 Vart jag än installerar synthen verkar cubase inte kunna leta upp den. I vilken mapp ska jag installera? steinberg/cubase/vstInstruments ?? eller redan i steinbergkatalogen? Tacksam för svar.. testa o tanka hem ett demo på en annan sequencer o testa... t.ex... när ja installerade albino2 var jag tvungen att döpa om dllen till albino2.dll, annars hittade den bara albino1... testa de annars... ja menar ifall du har en gammal version installerad...
sam Postat 16 mars 2004 Trådstartare Postat 16 mars 2004 ok... hm.. Jag kör win 2000 med alla servicepack installerade. Cubaseversionen är SX2.0. Har provat att installera både i program/steinberg/vstplugins och program/steinberg/cubase/vstinstruments.. försökte med en demo av v-station nu oxå.. den hittas inte heller... ???
wollibolli Postat 16 mars 2004 Postat 16 mars 2004 Ett visst installationsprogram 😛 kan förstöra sökvägen till pluginen i Cubase. Kolla att den pekar rätt: Klicka på Devices i menyn sedan Plugin Information. Kolla i rutan under Shared VST Plugin Folders att sökvägen stämmer.
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 16 mars 2004 Postat 16 mars 2004 Ett visst installationsprogram 😛 kan förstöra sökvägen till pluginen i Cubase. ... Vilket?
Carl_B Postat 16 mars 2004 Postat 16 mars 2004 Ett visst installationsprogram 😛 kan förstöra sökvägen till pluginen i Cubase. ... Vilket? dlm-*.rar 😄
sam Postat 17 mars 2004 Trådstartare Postat 17 mars 2004 TACK! wollibolli... verkligen tack! funkar kanon!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.