trancer Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Jaha.. nu släpper jag en ny mircwar låt för er som är intresserade 😏 Detta är ingen rap, utan mer åt pop/rock hållet . Låten är jag kanonnöjd med 😛 bortse från texten ni som inte förstår er på IRONI !! Your browser does not support the HTML5 audio tag Lyssna ändå till slutet... för sista slingan är tuff 😉 /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kallekanin Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 mirkk wår is teh ship Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Det låter ju inte mircwar! 😆 Fast jag går runt och nynnar på refrängen och det är väl ett bra tecken! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Haha... hade det varit seriöst hade det varit skitkass... men som ploj är det ju kul! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.