andersm Postat 18 juli 2019 Postat 18 juli 2019 (redigerat) Tjena. Min fråga är ; I vilka Sample Packs återfinns följande Vocal shots?: "ARE YOU READY?!!" (02:38) : Och: "PUMP UP THE VOLUME" (00:58) : Om ni har tips på fler ställen och packs med fler Vocal shots så uppskattas ifall ni delar med er. 🙂 Tacksam för svar. 😄 EDIT : Skall även tilläggas att det inte bara är Basshunter som har använt dessa två samplingar. De återfinns på en del hands-up-låtar från 2007 /2008. 🙂 Redigerat 19 juli 2019 av andersm
OneStopShop Postat 20 juli 2019 Postat 20 juli 2019 Testa googla på DJ acapella! Borde finnas massor där 😉
andersm Postat 21 juli 2019 Trådstartare Postat 21 juli 2019 Lyckades hita den ena "ARE YOU READY?!" 😄 Då till min följdfråga; Är specifikt denna vocal jag letar efter (vill helst tanka den från något pack och inte direkt från YouTube). 🙂
andersm Postat 21 juli 2019 Trådstartare Postat 21 juli 2019 2 timmar sedan, pop53 said: Är det inte gamla Ejay loopar Det kan det mycket väl vara? Har aldrig använt eJay, så jag vet faktiskt inte... 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.