Fismumriken Postat 2 juli 2019 Postat 2 juli 2019 Hur löser man detta? Räcker det att köpa en adapter som delar utgången? Har ett quad capture ua-55 interface med en hörlursanslutning. Ska nämligen spela in lite musik med en kompis. Och då mina monitorer är i samma rum som mikrofonen så blir det lite jobbigt när han ska sjunga och jag sitta vid kontrollerna.
red_house_painter Postat 2 juli 2019 Postat 2 juli 2019 1 hour ago, Fismumriken said: Hur löser man detta? Räcker det att köpa en adapter som delar utgången? Har ett quad capture ua-55 interface med en hörlursanslutning. Ska nämligen spela in lite musik med en kompis. Och då mina monitorer är i samma rum som mikrofonen så blir det lite jobbigt när han ska sjunga och jag sitta vid kontrollerna. Du klarar dig på en vanlig splitter. Men då hör ni samma mix. Tänk nu bara på att använda 2 likadana hörlurar så ni har samma volym. Eller att de har samma typ av specar
Fismumriken Postat 3 juli 2019 Trådstartare Postat 3 juli 2019 Okej, ja tanken är att höra samma. Kanon, då ska jag inhandla en sådan 😁
OneStopShop Postat 24 juli 2019 Postat 24 juli 2019 En billig hörlursförstärkare med flera utgångar kan vara trevligt. Då kan man lättare driva stora lurar och alla får välja själv vilken volym dem vill ha 🙂
Gäst Postat 24 juli 2019 Postat 24 juli 2019 (redigerat) Båda är bra lösningar och själv har jag Behringers lilla 4 kanals för några 100 lappar https://www.gear4music.se/sv/PA-DJ-and-belysning/Behringer-MicroAMP-HA400-Horlursforstarkare/6M0 Redigerat 24 juli 2019 av Gäst
OneStopShop Postat 24 juli 2019 Postat 24 juli 2019 5 minuter sedan, pop53 said: Båda är bra lösningar och själv har jag Behringers lilla 4 kanals för några 100 lappar https://www.gear4music.se/sv/PA-DJ-and-belysning/Behringer-MicroAMP-HA400-Horlursforstarkare/6M0 Nått liknande jag har också! Kommer inte ihåg märket men nått billigt är det iaf. Funkar toppen 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.