gambiz Postat 29 juni 2019 Postat 29 juni 2019 Behöver hjälp med att välja monitor till spel med elbas genom förstärkar simulering (amplitube). Vad kan man köra på? Blir yamaha hs7 bra?
Die Hard (oregistrerad) Postat 30 juni 2019 Postat 30 juni 2019 Vad hade du tänkt? Bara spela basen och inget mer eller spela in och mixa din musik?
VayzeriA Postat 1 juli 2019 Postat 1 juli 2019 Hur du än gör. Kör på monitorer som låter bra att spela genom samt mixa!... oavsett.
gambiz Postat 1 juli 2019 Trådstartare Postat 1 juli 2019 ska bara spela gitarr/elbas genom dom. Hs7 tycks få bra reviews så jag graviterar mot dom.
Die Hard (oregistrerad) Postat 1 juli 2019 Postat 1 juli 2019 4 timmar sedan, vayzeria said: Hur du än gör. Kör på monitorer som låter bra att spela genom samt mixa!... oavsett. Precis. 3 timmar sedan, gambiz said: ska bara spela gitarr/elbas genom dom. Hs7 tycks få bra reviews så jag graviterar mot dom. Vad andra säger är oväsentligt. Det viktiga är vad man tycker själv. Har du möjlighet att ta dig till närmaste butik som säljer högtalare så ta dig dit och testa flertal olika för att se vad du gillar bäst.
Kalinih (oregistrerad) Postat 16 januari 2020 Postat 16 januari 2020 On 2019-07-01 at 10:17, gambiz said: ska bara spela gitarr/elbas genom dom. Hs7 tycks få bra reviews så jag graviterar mot dom. Hur mycket är den här modellen nu?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.