Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej bästa studioforum 🙂

Tänkte kombinera mina stora intressen musik och fiske genom att göra en låt som handlar om just fiske. Hur låter det i era öron? Hur är mixen, arret och framförandet? Som vanligt gillar jag att röra mig kring 70-talet med inspirationen. Lite psykadelisk rockpop. Fått hjälp av min konstnärlige kompis Lasse Alexandersson med omslaget. Ha en fin sommar och glöm inte att i vassen lurar gammelgäddan! 🙂

• 3 veckor senare...
Annons
Postat

Riktig skön låt ! 

Önskar lite mer bas, låter lite tunn genom mina högtalare. Jag lyssnar genom det 'gamla' sättet med en JVC förstärkare från '90 med BASS/TREBLE på +/-0db , 3vägslådor plus extra 12" or.  Ljudet går från datorn genom ett ZOOM UAC2 ljudkort till förstärkaren, men det borde ju inte påverka ...

• Gilla 1
Postat (redigerat)

Homer jag kör också med gamla grejer här mellan mantorp och mjölby 😄 eller rättare sagt både och så det kan allt funka kanonbra. Har en modell mindre bergssprängare mellan datorn och mina öron i garaget och den kommer jag att gråta blod över när den måste pensioneras.

Gillar låten sjejnard glömde att säga det 😄

Redigerat av Gäst

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.