sounden Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 (redigerat) Vad vi alla väntar på är ju ITMS!! Nu verkar det som det har tagit ett steg närmare att få ITMS till Sverige. Då det publicerades i början av http://www.99mac.se/?id=881 året att Pama Records ägde namnet och att Apple lade ett bud på det verkar nu vara klart! Då man kommer till Apple när man skriver www.itunes.se + whois visar sanningen. Hoppas det öppnar snart!! *domainname.name: itunes.se *domainname.status: REGISTRERAT *domainname.regdate: 2005-03-31 *domainname.dns.data: itunes.se. NS dns1.ilt.se. itunes.se. NS dns2.ilt.se. *contract_number: 103-782-319 *status: UPPRATTAT *holder: Apple Computer Inc. *orgno: [US]94-2404110 *contact_info.coaddr: - *contact_info.address: 1 Infinite Loop *contact_info.zipcode: - *contact_info.postal_town: 95014, Cupertino, California *contact_info.countrycode: US *contact_info.phone_no: - *contact_info.fax: - *contact_info.contact: Regna F Porter *contact_info.email: - Redigerat 2 maj 2005 av sounden
Musiker Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 F*N VAD NAJS! Ska bli riktigt underbart att få iTunes Music Store i Sverige. Allting släpps ju där, outgivet material, livekonserter, osv. Och för att inte glömma iTunes Orginals...
moshisushi Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Jag tycker också att det vore fint med iTunes Music Store, men en sak känns lite jobbig. Om man köper MP3 eller AAC-filer, vill man ju kunna göra backup på sin samling på något enkelt sätt. Inte roligt om en HD med filer för tusentals kronor brakar ihop. Hur har ni tänkt lösa det?
sounden Postat 2 maj 2005 Trådstartare Postat 2 maj 2005 man har väll en FET ipod? Det räcker väll som backup?
Peder Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Hej! Om man köper MP3 vill man ju kunna göra backup på något enkelt sätt. Inte roligt om en HD med filer för tusentals kronor brakar ihop. Hur har ni tänkt lösa det? - Internet 🙂? - Nej, förlåt! Kunde bara inte låta bli då efter hela fildelningstråden så måste Peder varva ned lite försiktigt! (Men tänk det dilemmat! Säg att man inte har det så fett om man har en HD fylld med 1000 st MP3-låtar som man betalat 10,000 kr för och denna pajar! Man blir nekad att få ladda ned dem igen! Man har all rätt att få ladda dem utan kostnad och man kan t.o.m. göra det, men...) MVH-Peder
sounden Postat 3 maj 2005 Trådstartare Postat 3 maj 2005 Just 99¢ a Song, Plus Generous Personal Use RightsThe iTunes Music Store lets you quickly find, purchase and download the music you want for just 99¢ per song. You can burn individual songs onto an unlimited number of CDs for your personal use, listen to songs on an unlimited number of iPods and play songs on up to five Macintosh computers or Windows PCs. Kan krasha 4 gånger? //S
sounden Postat 10 maj 2005 Trådstartare Postat 10 maj 2005 (redigerat) Åtta dagar senare 🙂 Här skall handlas!! ...så fort kontokortet blir godkännt dvs.. 😛 ** edit : fick det godkännt precis ** Handlade Cardigans (Itunes Originals ) album... 90:- Redigerat 10 maj 2005 av sounden
moshisushi Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 Jag har lagt upp en fet kundvagn på 11 låtar som skall handlas ikväll 😛 Riktigt klassiska indie-dängor som jag inte har på CD. Great!
android Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 Hmmm...? Har för mig att de har skrutit med att iTunes ska ha mer musik än P2Pnätverken, men jag undrar jag vad det är för nån musik...?? Hittar inte Front 242, inte Covenant, inte Das Ich, inte ens Radiohead....!!! *uninstall program* ? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.