Baby Postat 17 juni 2019 Dela Postat 17 juni 2019 Jag har precis fixat en profil efter att ha varit inaktiv sen jag gick med i April 2018. This is basically it: Quote About me Jag sjunger. Bekväm alt & sopran. Lyssna och ge gärna feedback. Öppen för allt som har med musik och sång att göra så fråga mig vad som helst (typ), jag svarar inom kort. Diverse random covers jag gjort på mobilen (YMMV): Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag ) Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Shameless plugg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juni 2019 Dela Postat 17 juni 2019 Hej och välkommen! 🙂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baby Postat 17 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 17 juni 2019 1 minute ago, slejnard said: Hej och välkommen! 🙂 Salut! 🙂 E å rumlar runt på din Soundcloud just i detta nu. Gillar din vibe... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baby Postat 17 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 17 juni 2019 3 minutes ago, mixamannen said: Welcome! Tack snälla du 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juni 2019 Dela Postat 17 juni 2019 11 minuter sedan, Baby said: Salut! 🙂 E å rumlar runt på din Soundcloud just i detta nu. Gillar din vibe... Kul att du lyssnar 😄 Ska lyssna in dina låtar också vid tillfälle 👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 juni 2019 Dela Postat 17 juni 2019 Hej Baby! Välkommen hit och vad bra du sjunger! 🙂 👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baby Postat 17 juni 2019 Trådstartare Dela Postat 17 juni 2019 21 minutes ago, Neosus said: Hej Baby! Välkommen hit och vad bra du sjunger! 🙂 👍 Vad jyst att du tog dig tid å klicka på en av mina smule-covers. Uppskattat så ini... Kollar in dina alster på musikbloggen oxå. Don't Mind sticker ut direkt! Pianot behöver en lååång solo, snyggt 👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 juni 2019 Dela Postat 17 juni 2019 13 minuter sedan, Baby said: Vad jyst att du tog dig tid å klicka på en av mina smule-covers. Uppskattat så ini... Kollar in dina alster på musikbloggen oxå. Don't Mind sticker ut direkt! Pianot behöver en lååång solo, snyggt 👍 Tackar! 😎 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
luddeandersson Postat 17 juni 2019 Dela Postat 17 juni 2019 Hej och välkommen! Gillar din sångröst! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 18 juni 2019 Dela Postat 18 juni 2019 Tjena och välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ONSatan Postat 18 juni 2019 Dela Postat 18 juni 2019 Kul! Vi behöver påfyllning av folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.