Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Kanske kör på sol/vind-el?

Funkar inte till Rock,  du måste ha kärnkraft eller från olja. Blir fasfel annars.   Till pop funkar också vattenkraft.

+micken ska vara mot 12e bandet ffs! 

Redigerat av ONSatan
  • Haha 1
Postat (redigerat)

Redigerar. Jag ska fråga en person som garanterat vet bäst. Återkommer med bättre svar angående just el-gitarr.

Redigerat av Atla Daga
Läste rubriken fel
Die Hard (oregistrerad)
Postat (redigerat)
1 timme sedan, mixamannen said:

Du måste ha fantommatning på svajarmen!

Och glöm inte Guran också.

Redigerat av Die Hard
Postat

Hehe, 😉 kan bero på gitarristen också.. allt hänger inte på mikrofonen 🔌 . 🙂 Men jag ska fråga en som spelar gitarr på heltid.

• Gilla 1
Postat

Axelremmen är i vägen, gitarren är stämd i c-dur och micken är vänd åt fel håll !

• Haha 1
Postat

Citat från en som spelar på heltid:

”Tex med en shure SM 57. I kanten på högtalar elementet. Riktat snett in mot konen. För ett hårdare ljud i mitten rakt in mot konen. Men jag använder första alternativet till 96%”.

• Gilla 1
Postat
8 timmar sedan, slejnard said:

Tack för alla tips! 😄 Måste testas ... 😉 

Jag tror jag vet felet; skruva på volymratten. Jag brukar alltid glömma den jag också.

• Haha 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.