Gäst Postat 5 juni 2019 Postat 5 juni 2019 (redigerat) Subzero szc 400 med shockmount 550 spänn ex frakt Redigerat 8 juni 2019 av Gäst
Gäst Postat 11 juni 2019 Postat 11 juni 2019 (redigerat) Ok det ska vara dyra alltså <video> Redigerat 29 juni 2019 av Gäst
slejnard Postat 29 juni 2019 Postat 29 juni 2019 Det var ju väldigt billigt. Är du nöjd? Brusar dom eller funkar dom bra?
Gäst Postat 29 juni 2019 Postat 29 juni 2019 Jag tycker nog att dom är ok lite i överkant med tanke på priset faktiskt men dom brusar säkert lite. Håller som bäst på att testa usb och xlr varianten med en stereo mixer med 4 inputs in i en samanslagen enhet på en hackmac så jag är lite låst vid signalvägsfunderingar/för dum i huvvet för tillfället för att ha en uppfattning om det.😄 . Måste testa mera men Kort sagt dom har bra returmöjlighet lite som Biltema och några hundringar törs man ju lira med. Jag köpte fyra xlrare också och jag tror att jag kommer att ha skitskoj med dom oavsett haha.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.