Fertan Postat 31 maj 2019 Postat 31 maj 2019 (redigerat) Skulle behöva lite svidande kritik, både gällande komposition och mix. Tycker fortfarande att den är lite dov, tycker jag försökt fixa det ganska drastiskt men problemet kvarstår, tips? Kan ligga i arrangemanget... Hur som, tycker låten blev skitkul! Börjar bli ganska nöjd med mixen nu, men det finns alltid rum för förbättring... 🤪 Vettefasen hur jag fick till embedningen sist, men här är en länk till låten på SoundCloud: Noisea - Snatch Redigerat 5 juni 2019 av Fertan
Peter Roos Postat 3 juni 2019 Postat 3 juni 2019 (redigerat) Den länkar bara tillbaka till den här sidan, och inte till Soundcloud. Redigerat 6 juni 2019 av Sleap
Fertan Postat 5 juni 2019 Trådstartare Postat 5 juni 2019 On 2019-06-03 at 12:00, Sleap said: Den länkar bara tillbaka till den här sidan och inte till Soundcloud. Less man blir 😤 ..FIXAT!
Peter Roos Postat 6 juni 2019 Postat 6 juni 2019 (redigerat) Bra jobbat: bra låt och bra mixat, snygg ljudbild. Trummorna kan kännas väl höga, men jag gillar det. (Lyssning Genelec 6010b-Ultrason ProLine 550). Baskaggen tog över lite när jag lyssnade i lurarna, Genelec 6010 har ingen bas att tala om. Den låter inte alls dov, förutom ett leadljud som ligger i mitten som kanske saknar liite diskant, annars låter det som alla register är med. Redigerat 6 juni 2019 av Sleap
tordA Postat 6 juni 2019 Postat 6 juni 2019 i mina öron; trummorna för högt, guran för låg... Mixen påminner mer om en livetagning med mobil 😄 Annars, en härlig röra med ljud 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.