soundfreak Postat 30 maj 2019 Postat 30 maj 2019 Hej min syster dotter rider och vi skulle vilja ha nån som kan mixa lite låtar till hennes rid program. finns en film, gärna till lågt pris, då jag är sjukskriven. mvh emil
Misskür Postat 30 maj 2019 Postat 30 maj 2019 Söker någon som kan hjälpa min dotter att mixa ihop Game of Thrones till en kür (ridning till musik). Om du bor max 5 mil runt Hällingsjö är det ett plus för då kan vi träffas och visa var i filmen övergångarna ska vara. Skickar film på när min dotter rider. Ersättning enligt överenskommelse. Är ensamstående så human prissättning önskas.
Misskür Postat 30 maj 2019 Postat 30 maj 2019 Hejsan, kan du kontakta mig? Det var min bror som först skrev. Mvh /L
rammega Postat 30 maj 2019 Postat 30 maj 2019 Hej visst kan jag hjälpa dig med det.jag finns i Järfälla. Thomas
Misskür Postat 30 maj 2019 Postat 30 maj 2019 Jag är tacksam för hjälp Thomas, men om mixamannen bor i Göteborgstrakten så vi kunde träffas så hade det varit super.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.