allgyz Postat 17 april 2019 Postat 17 april 2019 Tjena på er, det var ett tag sen jag la upp en låt och delade den här, men nu var det dags! Vad tycker ni? Feedback uppskattas 🙂
Die Hard (oregistrerad) Postat 17 april 2019 Postat 17 april 2019 Inte min typ av musik men introt lät rätt så bra.Kanske lite för långt för den här typen av musik? Sen blir det bara jobbigt och störigt. Det är även mixen som gör att det blir väldigt jobbigt att lyssna.
candybag Postat 19 april 2019 Postat 19 april 2019 På 2019-04-17 på 23:15, Die Hard säger: Inte min typ av musik men introt lät rätt så bra.Kanske lite för långt för den här typen av musik? Sen blir det bara jobbigt och störigt. Det är även mixen som gör att det blir väldigt jobbigt att lyssna. Haha, han är ju ett geni! Han kommer bli iaf. Ja, det låter stökigt stundtals. Det blir för mycket säckpipor, hade varit snyggt med wobble fills eller annat grovt och basigt som bryter av det gälla leadljudet. 0:55-1:00 t ex, det låter för improviserat och ogenomtänkt, du kanske håller med själv? Du kanske redan visste, men inte orkade förbättra det? Fortsätt som du gör, men kom ihåg att fixa till de bitarna i arrangemanget du inte är nöjd. Skitviktigt! Mixning är sekundärt. Tycker du hittat din egen stil i det här sliskiga EDM-träsket, nu gäller det bara att få till arrangemanget.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.