Bodega113 Postat 17 mars 2019 Postat 17 mars 2019 Så, jag har ett kontrollrum på ca 20-25m2. Rummet ligger i ett berg så finns absolut 0 paralella ytor då väggar är berget. Rummet låter i dagsläget hyfsat bra men jag skulle vilja ta in ett proffs som kan hjälpa mig mäta rummet och se vilka problem jag har samt att komma med förslag på hur jag kan åtgärda dem. Är smått på jakt efter nya monitorer och sneglar åt atc, typ scm100, 110 eller till o med 150 men de kommer inte göra så stor skillnad innan jag åtgärdat rummet så vill därför börja i rätt ände.. så har ni studiorävar nå grymma tips?
ostfisk Postat 20 mars 2019 Postat 20 mars 2019 Kan rekommendera Jens Eklund. Otroligt duktig akustiker! Håller till i Stockholmsområdet.
Bodega113 Postat 20 mars 2019 Trådstartare Postat 20 mars 2019 Grymt! tack för svar!! Kollar upp Jens! Vet du vilken firma han jobbar på eller hur jag kan nå han?
ostfisk Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 Här har du kontaktuppgifter: http://resonatorstockholm.com/contact/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.