Hwagang Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 hej hopp... så här nånting ska den bli då... ...vi hörs... /Hwagang
D Vibe Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 Häftigt.. Du är riktigt j*vla snygg förövrigt. .. var bara tvungen att säga det.
Hwagang Postat 1 maj 2005 Trådstartare Postat 1 maj 2005 hackeman wrote: Coolt. Har du inget videoklipp vi kan flukta in? Hej Hacke -det kommer- håll i dina hästar- D Vibe wrote: Häftigt.. Du är riktigt j*vla snygg förövrigt. .. var bara tvungen att säga det. gracie mille...
Ken Kängström Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 Häftigt.. Du är riktigt j*vla snygg förövrigt. .. var bara tvungen att säga det. Håll i snöret nu.
Wippe Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 Häftigt.. Du är riktigt j*vla snygg förövrigt. .. var bara tvungen att säga det. Håll i snöret nu. Sytråden menar du va 😄
Neko Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 (redigerat) Lycka till! EDIT: Glömde ju säga att det ser lovande ut! 😠 Redigerat 1 maj 2005 av Neko
hackeman Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 Förresten Hwagang... skrev inte du nånstans att du var kring 30 ?
D Vibe Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 Häftigt.. Du är riktigt j*vla snygg förövrigt. .. var bara tvungen att säga det. Håll i snöret nu. Sytråden menar du va 😉 Nu ska ni inte vara såna.. 😠😳
Hwagang Postat 2 maj 2005 Trådstartare Postat 2 maj 2005 Förresten Hwagang... skrev inte du nånstans att du var kring 30 ? -nej...40 i september
hackeman Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Förresten Hwagang... skrev inte du nånstans att du var kring 30 ? -nej...40 i september Skojar du?? Du ser f-n ut som 23 på bilderna! Eller det är en stand-in? 😆
Hwagang Postat 2 maj 2005 Trådstartare Postat 2 maj 2005 Förresten Hwagang... skrev inte du nånstans att du var kring 30 ? -nej...40 i september Skojar du?? Du ser f-n ut som 23 på bilderna! Eller det är en stand-in? 😆 -ja...jag kör med en body-double...de e ju bekvämt... man kan ligga på soffan å käka chips och ryta kommandon.... 😉 -skämt åsido: tack...det är jag på bilderna
Lindeberg Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Förresten Hwagang... skrev inte du nånstans att du var kring 30 ? -nej...40 i september Skojar du?? Du ser f-n ut som 23 på bilderna! Eller det är en stand-in? 😏 Härligt att urgamla trix fortfarande tycks funka! 😉
hackeman Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Förresten Hwagang... skrev inte du nånstans att du var kring 30 ? -nej...40 i september Skojar du?? Du ser f-n ut som 23 på bilderna! Eller det är en stand-in? 😏 Härligt att urgamla trix fortfarande tycks funka! 😉 Jo. Insåg sedan hur floskligt det lät... harkel, host. Men jag fick ärligt inte ihop det. Får du?
Lindeberg Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Jo. Insåg sedan hur floskligt det lät... harkel, host. Men jag fick ärligt inte ihop det. Får du? Nej, ärligt talat inte. Jag tycker också du ser bra mycket yngre ut än 40, Hwagang. Ville bara inte vara den första att säga det. 😏 Hacke, då är ni väl jämngamla?
hackeman Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Jo. Insåg sedan hur floskligt det lät... harkel, host. Men jag fick ärligt inte ihop det. Får du? Nej, ärligt talat inte. Jag tycker också du ser bra mycket yngre ut än 40, Hwagang. Ville bara inte vara den första att säga det. 😆 Hacke, då är ni väl jämngamla? Ha. Nej. Nu förväxlar du mig och Dennis... 😆 Jag hade snarare för mig att du och jag var jämngamla? 🙂
Reason Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Jo. Insåg sedan hur floskligt det lät... harkel, host. Men jag fick ärligt inte ihop det. Får du? Nej, ärligt talat inte. Jag tycker också du ser bra mycket yngre ut än 40, Hwagang. Ville bara inte vara den första att säga det. 🙂 Hacke, då är ni väl jämngamla? Ha. Nej. Nu förväxlar du mig och Dennis... 😆 Dra inte in mig i denna sörja nu Hacke 😆 Jag är 32...
Hwagang Postat 2 maj 2005 Trådstartare Postat 2 maj 2005 Fan grabbar. Det här är inte lunarstorm. ...inte?
hackeman Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Jo. Insåg sedan hur floskligt det lät... harkel, host. Men jag fick ärligt inte ihop det. Får du? Nej, ärligt talat inte. Jag tycker också du ser bra mycket yngre ut än 40, Hwagang. Ville bara inte vara den första att säga det. 😆 Hacke, då är ni väl jämngamla? Ha. Nej. Nu förväxlar du mig och Dennis... 😉 Dra inte in mig i denna sörja nu Hacke 😉 Jag är 32... That's not what I heard... 🙂 menvemfanbryrsigegentligen.
Shadows Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Förresten Hwagang... skrev inte du nånstans att du var kring 30 ? -nej...40 i september Mer än dubbelt så gammal som jag då. Betyder det att du är mer än dubbelt så bra också?
Lindeberg Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Fan grabbar. Det här är inte lunarstorm. Säger han som startade "forumets längsta tråd". 😄
brojd Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 hej hopp...så här nånting ska den bli då... ...vi hörs... /Hwagang Ser bra ut, hoppas den får lite airtime också. Lycka till, och låt oss veta ifall den skall upp på TV!
Hwagang Postat 3 maj 2005 Trådstartare Postat 3 maj 2005 Förresten Hwagang... skrev inte du nånstans att du var kring 30 ? -nej...40 i september Mer än dubbelt så gammal som jag då. Betyder det att du är mer än dubbelt så bra också? nej ...det är längden som gäller... och eftersom jag endast är 146 cm lång är du antagligen bättre... (å sånt ska man behöva förklara) 🙂
Hwagang Postat 3 maj 2005 Trådstartare Postat 3 maj 2005 hej hopp...så här nånting ska den bli då... ...vi hörs... /Hwagang Ser bra ut, hoppas den får lite airtime också. Lycka till, och låt oss veta ifall den skall upp på TV! ...om detta händer LOVAR jag att skrika högt!
Shadows Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Förresten Hwagang... skrev inte du nånstans att du var kring 30 ? -nej...40 i september Mer än dubbelt så gammal som jag då. Betyder det att du är mer än dubbelt så bra också? nej ...det är längden som gäller... och eftersom jag endast är 146 cm lång är du antagligen bättre... (å sånt ska man behöva förklara) 😆 Exakt 41 cm bättre då 😛
Shadows Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Hon ljuger bara. Hon ljuger om sin längd också. Hon skrev 146 men jag måttade allt lite på skärmen. Som det ser ut så är hon max 10cm lång!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.