LukasToll Postat 21 februari 2019 Postat 21 februari 2019 Lyssna och om ni vill får ni gärna lämna feedback här eller på soundcloud, skulle uppskattas väldigt mycket! Tack på förhand!
stesson Postat 23 februari 2019 Postat 23 februari 2019 Snyggt producerad låt! Det är inte min musikstil direkt. Vet inte om du samplat sången i mitten av låten? Jag hade gärna sett mer "egen sång". Det gör det hela varmare och "mänskligare". Om du inte sjunger själv skulle jag tipsa om att samarbeta med en sångare. Men du vill kanske hålla dig till denna instrumentala genre, vad vet jag... Men annars är soundet bra och bra variation i de olika sektionerna av låten. Lite för lång låt kanske... Mvh /Stefan
Ponny Postat 25 februari 2019 Postat 25 februari 2019 Jag gillar den! Fina melodier. Jag tycker också den var lite lång, eller snarare – det hände för lite i de olika partierna. Är tveksam om långa övergångar tillför så mycket i låten. Skulle experimenterat med reverb på rösten, kanske blir frånvaron av det mer "mörk natt"-likt. Snyggt omslag för övrigt.
Bubblan Postat 26 februari 2019 Postat 26 februari 2019 Funky! ? Kanske lite för funkigt för min del men bra jobbat!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.