Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej!

Jag heter Fredrik och är en musiker, låtskrivare och mixare som bor i Stockholm. Jag tänkte spela in några låtar och behöver därför en kompetent manlig sångare som vill sjunga på låtarna. Spelar alternativ rock/ poprock.

För samples av några låtar som jag själv skrivit och spelat in: 

Någon som är sugen på att sjunga? 😄

//Fredrik

070-3626658

fredrikostermann@gmail.com

Redigerat av Fredrik Osterman
Annons
Postat
På 2019-02-17 på 17:55, Fredrik Osterman säger:

Hej!

Jag heter Fredrik och är en musiker, låtskrivare och mixare som bor i Stockholm. Jag tänkte spela in några låtar och behöver därför en kompetent manlig sångare som vill sjunga på låtarna. Spelar alternativ rock/ poprock.

För samples av några låtar som jag själv skrivit och spelat in: 

Någon som är sugen på att sjunga? 😄

//Fredrik

070-3626658

fredrikostermann@gmail.com

Hej! Låtarna låter riktigt bra tycker jag. Vilken typ sångare hade du tänkt dej? Själv har mitt hjärta i västkust/soulpop. Mattias 

Postat
11 timmar sedan, Kanutus säger:

Hej! Låtarna låter riktigt bra tycker jag. Vilken typ sångare hade du tänkt dej? Själv har mitt hjärta i västkust/soulpop. Mattias 

Hej! Vad kul att du tycker det 🙂 Jag vet faktiskt inte riktigt vilken sångare jag hade tänkt mig. Någon som kan sjunga och är uppen för samarbete. Min stil är väl som sagt poprock/alternativt, tänk Coldplay/U2/Keane/Kent etc. Är du intresserad?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.