Fredrik Osterman Postat 17 februari 2019 Postat 17 februari 2019 (redigerat) Hej! Jag heter Fredrik och är en musiker, låtskrivare och mixare som bor i Stockholm. Jag tänkte spela in några låtar och behöver därför en kompetent manlig sångare som vill sjunga på låtarna. Spelar alternativ rock/ poprock. För samples av några låtar som jag själv skrivit och spelat in: https://open.spotify.com/album/6i2FnhUHJN30qhMZZTkVHL?si=ASS0uBNsRgyq8bzfcmy5PQ Någon som är sugen på att sjunga? 😄 //Fredrik 070-3626658 fredrikostermann@gmail.com Redigerat 19 februari 2019 av Fredrik Osterman
Kanutus Postat 19 februari 2019 Postat 19 februari 2019 På 2019-02-17 på 17:55, Fredrik Osterman säger: Hej! Jag heter Fredrik och är en musiker, låtskrivare och mixare som bor i Stockholm. Jag tänkte spela in några låtar och behöver därför en kompetent manlig sångare som vill sjunga på låtarna. Spelar alternativ rock/ poprock. För samples av några låtar som jag själv skrivit och spelat in: https://open.spotify.com/album/6i2FnhUHJN30qhMZZTkVHL?si=ASS0uBNsRgyq8bzfcmy5PQ Någon som är sugen på att sjunga? 😄 //Fredrik 070-3626658 fredrikostermann@gmail.com Hej! Låtarna låter riktigt bra tycker jag. Vilken typ sångare hade du tänkt dej? Själv har mitt hjärta i västkust/soulpop. Mattias
Fredrik Osterman Postat 20 februari 2019 Trådstartare Postat 20 februari 2019 11 timmar sedan, Kanutus säger: Hej! Låtarna låter riktigt bra tycker jag. Vilken typ sångare hade du tänkt dej? Själv har mitt hjärta i västkust/soulpop. Mattias Hej! Vad kul att du tycker det 🙂 Jag vet faktiskt inte riktigt vilken sångare jag hade tänkt mig. Någon som kan sjunga och är uppen för samarbete. Min stil är väl som sagt poprock/alternativt, tänk Coldplay/U2/Keane/Kent etc. Är du intresserad?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.