Eric Ivy Postat 9 februari 2019 Postat 9 februari 2019 (redigerat) Hej! Söker en låtskrivare (gärna textförfattare och topliner med) att jobba med. Du får gärna sjunga för att göra demo-processen enklare. Jag är själv främst producent och "programmerare" men även låtskrivare på kanten. Jag vill att vi ska skapa musik som ska in på radion (Pop, Rnb, Alternativ Pop, you name it!). Har kontakt med skivbolag ifall samarbetet skulle lyckas och då kan jag pitcha låtar till dom. Här är en låt jag skrivit och producerat tillsammans med en annan. Jag står för Inspelning, mix, produktion och "programmerandet". Mvh Redigerat 17 februari 2019 av Eric Ivy
-k9- Postat 28 februari 2019 Postat 28 februari 2019 (redigerat) Skriver gärna texter om du behöver det. Föredrar lite mera "poetiska" eller berättande texter som andra sedan får tonsätta. Men är inte främmande för skriva texter som ska passa till en färdig melodi heller, även om man får sitta och räkna stavelser och se till texten får ett bra flyt även om den kanske blir mindre poetisk. Har du någon melodi du vill ha text på så kan vi testa om det funkar. Eller om du vill ha texter att sedan tonsätta så funkar det med. Hör av dig i så fall. Redigerat 28 februari 2019 av -k9-
AnnaMusic Postat 17 april 2019 Postat 17 april 2019 Hej! Precis vad jag söker! Hur gör jag för att skicka låtar till dig för påseende? Mvh Anna
Erik dP Postat 17 april 2019 Postat 17 april 2019 (redigerat) Ditt 30 sekundersklipp är rätt bra (har inte Spotify). Redigerat 5 november 2021 av Erik dP
Ida-90 Postat 18 april 2020 Postat 18 april 2020 (redigerat) Hej! Du kanske inte söker någon nu. Det är ju över ett år sedan. Men om du gör det så sjunger jag och skriver låtar. det som behövs är ett samarbete som producerar. Så är du intresserad så hör gärna av dig så kan jag skicka pianoversioner. / Ida Redigerat 18 april 2020 av Ida-90
ehh Postat 5 november 2021 Postat 5 november 2021 Hej! Vet inte om detta är aktuellt längre? Jag skriver bara på svenska. Är du intresserad av det? Vänliga hälsningar ehh
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.